וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פולקסווגן תחסל דגמים של פורשה

ירון אדרי

2.9.2009 / 7:33

המיזוג המתוקשר יעלה למותג הספורט היוקרתי בוויתור על רכב הפנאי קאיין והסדאן היוקרתית פנמרה שרק הוצגה

פולקסווגן ממשיכה בתוכניותיה להפוך את מותג פורשה לעממי יותר, כך עולה מדיווחים שעולים לאחרונה במדיות הרכב בעולם. רק בשבוע שעבר פורסמו שמועות לפיהן מתכננת פולקסווגן להשיק שלושה דגמים חדשים וזולים יחסית למותג הספורט היוקרתי והנה כעת טוען מגזין 'קאר' הבריטי כי יופסק יצור שני הדגמים הגדולים והיקרים של המותג – רכב הפנאי קאיין ופנמרה שרק לאחרונה הוצגה.

"לקבוצת פולקסווגן (הכוללת עשרה מותגים יחד עם פורשה – י.א) יש מספיק רכבי פנאי וסאלון. היא לא צריכה שפורשה תבנה אותם", כך מצוטט במגזין גורם בכיר בקונצרן. עוד הוא מוסיף כי בפורשה יתמקדו בשלושה דגמים עיקריים – ה-911 לגרסאותיה הרבות, הבוקסטר (כולל הקאיימן) וכן רודסטר חדשה שתתבסס על פלטפורמת הפולקסווגן בלוספורט קונספט.

אלא שחיסול שני הדגמים לא יהיה מיידי. על פי התכנון, הקאיין והפנמרה תשווקנה עד למועד סיום חייהן בעוד שבע שנים לאחריו לא יוצג דור חדש כדגם ממשיך. עובדה זו מעמידה בסימן שאלה אחד גדול את התוכנית החדשה שכן עד אז, צפויים לא מעט שינויים לעולם הרכב. רווחיות מצד שני הדגמים לבטח תביא להמשך הייצור ואולי אף הצגת דור חדש שימשיך אל תוככי שנות העשרים של המילניום הנוכחי. מצד שני, הפסדים עלולים להוביל לחיסולם מוקדם מהצפוי. כך או כך, המיזוג המתוקשר צפוי להוליד הרבה שמועות מבוססות יותר או פחות בשנים הקרובות.

  • עוד באותו נושא:
  • פורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully