וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולוו: חידושים לצד השהיות

2.9.2009 / 12:41

היצרנית השוודית תחשוף בתערוכת פרנקפורט את מתיחת הפנים לקבריולה C70. במקביל, ספק גדול להצגת הדור הבא לרכב הסאלון S60

לקראת תערוכת פרנקפורט בעוד שבועיים, וולוו חושפת את מתיחת הפנים למכונית הקופה-קבריולה C70, בהמשך לחידוש הליין המשפחתי המבוסס על ה-S40. ה-C70 זוכה לתווי פנים השאולים מקו העיצוב העכשווי ביצרנית, אשר נחשף כבר עם רכב הפנאי XC60 וצפוי לקבל חיזוק עם השקת ה-S60 החדשה שככל הנראה נמצאת בספק גדול בשלב זה לאור עתידה הלא ברור של וולוו.

ה-C70 מתפקדת על תקן הספורטיבית הטהורה שקיימת כיום בהיצע של וולוו, לפחות בכל הקשור למראה החיצוני. היא ברוכה בחיטובים המתאימים והדור המחודש נראה אגרסיבי ונחוש אף יותר. מהתמונות ניתן להסיק כי השינוי הגדול נתון בפרט עבור יחידות התאורה הקדמיות שנטשו את המבנה המרובע לטובת לכסון מחודד ודינאמי. עוד בחלק הקדמי ניכרת אותה צורת V מעודנת הממשיכה אל קורות A וכן פגוש מעוצב יותר. תא הנוסעים נותר זהה לדגם היוצא ומסתפק בליטוש קל לאיכות החומרים.

ה-C70 חמושה בארבעה מנועים, כולם בשימוש ה-XC-60. ההיצע מתחיל במנוע דיזל 2.0 ל' לו 140 כ"ס, עובר ליחידת בנזין 2.4 ל' לה 170 כ"ס וממשיך לטורבו דיזל D5 לו עשרה סוסים יותר. הבכירה בהיצע היא ה-T5 הבנזינית לה 2.5 ל' ו-230 כ"ס. השידוך הוא לתיבות שישה הילוכים, ידניות ואוטומטיות. מחברת 'מאיר' יבואנית וולוו לישראל, נמסר כי ה-C70 המחודשת תגיע אלינו בסוף השנה הנוכחית.

כפי שדיווחנו כאן בעבר, גורלה של וולוו נתון לחסדיהם של קומץ תאגידים ועסקנים ברחבי הגלובוס וכן להגבלותיה הכלכליות של בעלת הבית פורד שמעדיפה להיפטר ממנה. כמו סאאב השוודית, גם וולוו חותרת לחזור לארץ מוצאה לאחר תקופה בחסות אמריקנית אולם עד עתה הגיעה רק פנייה רצינית אחת מטעם ג'ילי הסינית. יתכן כי מסיבות אלו, וולוו מסרבת לשחרר מועד השקה רשמי ל-S60 החדשה שכבר הוצגה באופן וירטואלי. המועד המקורי אמור היה להיות בפרנקפורט, אולם כעת הוא נמצא בספק.

וולוו C70. אתר יצרן
וולוו C70/אתר יצרן

.

  • עוד באותו נושא:
  • וולוו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully