וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

C מקס חדשה לפורד

6.9.2009 / 9:39

המיניוואן הקומפקטי של פורד מבוסס על הדור הבא של הפוקוס. יוצע בשתי תצורות מרכב עם אפשרות לשבעה מושבים

אתר יצרן

(צילום: יצרן)

זוהי הצצה ראשונה לפורד C מקס החדשה. הדגם מבוסס על קונספט מכונן בשם 'איוסיס מקס קונספט', שנחשף בתערוכת הרכב בז'נבה לפני כחצי שנה. פרטים אודות מידותיו של המיניוואן הקומפקטי טרם ידועים, אך צפוי שימוש במרבית יחידות ההנעה של הפוקוס הבאה (דור שלישי), 1.6 ו-2.0 ל' בנזין כמו גם דיזל ובמקביל מנוע ה-1.6 ל' אקו-בוסט החסכני של היצרן. אלה, בשידוך לתיבות ידניות לצד אוטומטית עם שישה יחסי העברה.

ה-C מקס הקודמת שהוצגה בשנת 2003 הייתה אף היא מבוססת על פלטפורמת הפוקוס. אלא שאלינו היא הגיעה בתצורת מותג מאזדה באדיבותה של ה-5. מספר שנים אחר כך בתערוכת בולוניה באיטליה, זכתה ה-C מקס למתיחת פנים ובישרה על בואה של משפחת ה-S מקס ב-2006 לשורותיה של פורד.

כפי שהונהג בעבר, ה-C מקס לא משנה את ההגדרות הבסיסיות עליהן היא נבראה. הפלטפורמה של הפוקוס תהווה את הבסיס לשינויים וסידור ההושבה יכלול הפעם אפשרות לשבעה מושבים עם דלת הזזה אמצעית בדומה למתחרה סיטרואן C4 פיקאסו. אל רשימת האבזור הבטיחותי הוספה לראשונה גם מערכת ניטור והתרעה על שטחים מתים שתתווסף לחלק מהדגמים.

ה-C מקס תפגוש את הכביש במחצית השנייה של 2010, אז גם תושק הפורד פוקוס החדשה. לאור היעדרותה של הסי-מקס מישראל ונוכחותה של האחות היפנית מאזדה 5, סביר שגם אותה יבחרו ב'דלק מוטורס' היבואנית שלא להביא לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully