וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוטוס יוצאת לקלאב

7.9.2009 / 12:55

יצרנית הספורט הבריטית חושפת מהדורה מיוחדת ללוטוס אליס עבור חובבי הנהיגה המושבעים ובמקביל מכריזה על מנכ"ל חדש

לוטוס עלתה לכותרות לאחרונה מכמה וכמה סיבות, מרביתן יתרמו לה לשם שינוי: חשיפת הלוטוס קאפ 260 הקיצונית, מסירת האוורה 2+2 הראשונה וכן פרישתו של המנכ"ל הוותיק מייק קימברלי, לאחר שנתגלו אצלו בעיות רפואיות המצריכות פיקוח אינטנסיבי על מצבו הגופני. במקביל לכל אלה, קולות בעולם קוראים לה לחזור לסבב הפורמולה 1.

חלילה לדפוק נפקדות מתערוכת פרנקפורט, שולחת היצרנית הבריטית את האליס S עם ערכות שיפור קוסמטיות וקיט שיפורים מורחב. חבילת השדרוגים כוללת שימוש נדיב בארבעת גווני הצבע הנוסטלגיים של החברה - צהוב, כחול, אפור, ולבן אנגלי, הכול כמובן בהתאמה לריפודים והחיפויים בתא הנוסעים. חומרים מרוכבים קלי-משקל וחתימות 'קלאב-רייסינג' על ידית ההילוכים גם הם בנמצא.

על אף השיפורים שהוכנסו, האליס קלאב רייסינג תאיץ ל-100 קמ"ש ב-6.1 שניות, בדיוק כמו ה-S הרגילה. כיאה למכונית קלת משקל וזריזה צריכת הדלק תנוע באיזור ה-14.5 ק"מ לליטר בלבד. על מדף ההשבחות תציע לוטוס גם חישוקי סגסוגת 6 צלעות בעיצוב רטרו-מודרני בגוון פחמי, כדי לחדד את התחושה המוקרנת החוצה.

מי שככל הנראה יערוך לאליס קלאב רייסינג את הופעת הבכורה, הוא המנכ"ל החדש – דני בהר (Dany Bahar), שייכנס לתפקידו בחודש הבא. שם המשפחה אולי רומז על קרבה ישראלית, אך מקורתיו שוויצרים. בהר עוזב את תפקידו הנוכחי כסגן מנהל המותג במחלקת השיווק של פרארי שם פיקח וניהל את מכירותיה העולמיות של מכוניות הכביש ביצרנית. לפני כן עסק בצורה נרחבת בעולם המירוצים בקבוצות טורו-רוסו, רד-בול וכן בסבב הנאסקאר האמריקני.

בהר מחליף את קימברלי בן ה-71 שנמצא עם היצרנית מאז שנת 2000. על מינויו אומר בחר כי הוא דרוך לקראת השנים הבאות בלוטוס ומקווה להביא את כישוריו ליידי ביטוי. "ללוטוס יש מסורת מירוצים ארוכה. מוניטין של חברה שיודעת להוביל באספקטים הטכנולוגיים וליצור כלי-רכב ספורטיביים מעולים". האם החזרה למסלול קרובה מתמיד?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully