וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

E קלאס קופה בישראל

8.9.2009 / 12:53

יבואנית מרצדס לישראל 'כלמוביל' החלה בשיווק מרכב הקופה לסדרת ה-E קלאס. הדגם הראשון שיימכר הינו ה-350 ומחירו 575 אלף שקלים

יבואנית מרצדס לישראל חברת 'כלומוביל' תשיק השבוע באירוע מיוחד ללקוחות מרצדס את גרסת הקופה של דגם ה-E קלאס. בשלב זה, תמכר בישראל רק גרסת ה-350 קופה בעלת מנוע V6 בנפח 3.5 ל' ולאחר מכן תצטרפנה שאר יחידות ההנעה המסורתיות המשרתות את גרסת הסדאן.

ה-E קלאס קופה נחשפה לפני למעלה משישה חודשים בסמוך לתערוכת ג'נבה האחרונה. הקופה המסוגננת היא למעשה מחליפתה של ה-CLK לאחר שהוחלט על גניזתה באופן סופי בתום השקתה של מכונית הקונספט מרצדס 'פסניישין'. מרכב הקופה המעוצב מוסיף ס"מ בודדים בכל מימד על פני גרסת הסדאן ומעמיק את נפח תא המטען. אורכה של הקופה יעמוד על 4.85 מ', רוחבה 1.82 מ', גובהה 1.48 מ' ובסיס גלגליה מיוצב על 2.85 מ'. תא המטען מזכה את הנוסעים בנפח של 450 ל'.

עד שתגענה לישראל שארית גרסאותיה הרלוונטיות של ה-E קלאס קופה, בינתיים תציע היבואנית את גרסת ה-350. זו חמושה במנוע V6 בנזין בנפח 3.5 ל' המנפק 272 כ"ס ב-6,000 סל"ד. תיבת ההילוכים המשודכת למנוע זה תהיה מזן ה-7 ג'יטרוניק ותחלק שבעה יחסי העברה. בסיועה מאיצה הקופה למאה קמ"ש ב-6.4 שניות ומהירותה המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת צפויה להניב כ-8 ק"מ לליטר.

ברמת האבזור מצויידת הקופה בכל מערכות ההגנה הקיימות במכונית הסדאן. ממערכת הקדם-בטיחות (pre-safe) למנגון Attention Assist השומר על עירנותו של הנהג, וכלה במערכת בקרת מרחק הבולמת את המכונית באופן אוטומטי במצבי חירום. עוד להגנה על היושבים מצויידת הקופה ב-9 כריות אוויר ובקרות היציבות המוכרות. מחירה של גרסת ה-350 בישראל יעמוד על 575 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully