וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם עייפים, שותים

ירון אדרי

9.9.2009 / 12:18

תודות לעירנות אזרחים, נהג משאית נתפס בכביש הערבה כשבדמו רמת אלכוהול פי חמישה מהמותר וזאת לאחר שנהג 12 שעות ברציפות

תאונה קשה יתכן ונמנעה, תודות לעירנותם של נהגים. אמש (שלישי) בסביבות השעה 21:00, הבחינו עוברים ושבים על כביש הערבה (90) במשאית 'פול טריילר' הנוסעת לכיוון אילת באופן מחשיד. משאית הענק נעה באופן מסוכן ובשלב מסויים אף מחצה מעקה בטיחות בצד הכביש. פניות למוקד המשטרה הזניקו ניידת של אגף התנועה מהעיר הדרומית, שאיתרה את המשאית כ-70 ק"מ משם.

בדיקת מכשיר הינשוף העלתה נתון מדאיג מאוד. בדמו של הנהג נמצאה רמת אלכוהול פי חמישה מהמותר בחוק, מה שמסביר את האופן בו נעה משאיתו השוקלת עשרות טונות על הכביש. ואם לא די בכך, בדיקת "הקופסה השחורה" במשאית - הטכוגרף, גילתה כי הנהג יצא לדרכו בשעה 06:30 בבוקר ומאז עבד למעלה מ-12 שעות ברציפות בניגוד לקבוע בחוק.

הנהג שלחובתו 70 הרשעות קדומות, רובן בגין עבירות תנועה חמורות, יובא היום לדיון בהארכת מעצרו, לקראת הליך משפטי מזורז שייקבע מה יהיה עונשו. בנוסף, המשאית בא נהג הושבתה לתקופה של 30 יום.

תאונה קשה נוספת שנמנעה אמש היא של נהג במכונית פיאט פונטו, תושב ירושלים בן 34, שנתפס אמש על כביש 38 בשעה 04:00 בבוקר לאחר שפגע במשאית שנסעה בנתיב הנגדי. בדיקת הינשוף שערכו לו מצאה כי רמת האלכוהול בדמו עמדה על פי ארבעה מהמותר בחוק, מה שלדברי שוטרי התנועה של ירושלים גרם כנראה לסטייה ופגיעה בדופן המשאית. רישיונו של הנהג נשלל ל-60 ימים ומכוניתו הושבתה ובהמשך הוא יובא לדיון בבית משפט. יש לציין כי פקודות התעבורה קובעות כי עונשו של מי שנהג בשכרות יהיה שנתיים לכל הפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully