וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנת יום ההולדת של לקסוס

13.9.2009 / 8:44

יצרנית הפרימיום חושפת את תמונות מכונית הפרימיום הקומפקטית שתגיע לייצור. מתנה ליום הולדת 20

בשבועיים האחרונים טפטפה לקסוס מידע אודות מכונית קונספט שתוצג בתערוכת פרנקפורט, אשר תסלול את הדרך לדגם קומפקטי סדרתי וחדש עבורה לרגל ציון העשור השני להיווסדה. אם עוד נותר צל של ספק להיכן היא מכוונת, הרי שעם החשיפה המלאה אפשר לוותר על ההשערות - ה-LC-FH רוצה לנגוס בנתח המכירות של אודי וב.מ.וו כבר בשלהי השנה הבאה, כשתגיע גרסת הייצור בתחילה במרכב חמש דלתות וזמן לא רב אחר-כך גם שלוש דלתות מעוצבת במאפיינים ספורטיביים.

עיצוב הדגם הקומפקטי ממשיך את הקו האופנתי במותג המכונה בעגת המתכננים 'L FINESS' - זהו סוג של פורמט טרפזי בין קורות A מלפנים לקורות C האחוריות. על ההופעה אומרים בלקסוס, כי ניסו להקנות למכונית מראה צעיר ורענן כדי לערער את העדפותיהם של לקוחות אשר באופן קבוע דבקים בתצורת האירופית. ההשבחה החיצונית כוללת שימוש בידיות נסתרות בדלתות מאחור, חישוקים מוגדלים ויחידות תאורה מלוכסנות. תא הנוסעים צפוי להיות זהה באיכות מרכיביו לסוללת כלי-הרכב העכשווית, עם שינויים קלים בלוח השעונים הקונספטואלי ובמרקמי הריפוד האופציונאליים.

פרטים אודות ביצועיה של המכונית לקסוס מסרבת לפרסם, אך מודיעה באופן שאינו משתמע לשתי פנים – כלאיים – מנועי בנזין וחשמל בשילוב המוכר. יחד עם הצהרה זו, משחררת לקסוס מקבץ רשמי על מידותיה במפרט ייצור: אורכה יהיה כ-4.3 מ', רוחבה קרוב ל-1.8 מ', ובסיס גלגליה 2.6 מ'. כך או כך, אפשר להסיק כי ממדים אלו ממוצעים לקבוצה, מה שכנראה רומז כי הפלטפורמה משוכה מאחד מדגמי המשפחה העממים, טויוטה אוריס למשל.

מיותר לציין כי החשיבות הכלכלית של הדגם עבור לקסוס היא עצומה. מדובר באחד הסגמנטים הלוהטים באירופה הנשלט על ידי הגרמניות במשך עשרות שנים. בסיועה של זו ועם תג מחיר שינוע בסביבות ה-25 אלף יורו, היא תוכל לשכנע נהגים שיש מקום לכלי-רכב קומפקטי עם הנעה היברידית.

תחילת שיווק גרסת הייצור צפויה לתחילת 2011. מ'לקסמוטור' יבואנית לקסוס לישראל נמסר לוואלה! רכב כי מייד עם השקתה היא תגיע גם לישראל.

לקסוס LF-CH. אתר יצרן
לקסוס LF-CH/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully