וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

S קלאס בראבוס: ללא מעצורים

14.9.2009 / 8:17

סדנת העל הגרמנית 'בראבוס' תחשוף מודל משוגע לספינת הפאר S600 בתערוכת פרנקפורט. 750 כ"ס ו-340 קמ"ש בדרך למשרד

אם ל-AMG הוותיקה שאיפות ל-S קלאס ברוכה באמצעים, כדאי שהם יתחילו עכשיו. סדנת המשפרים של 'בראבוס' תעלה לבמות התערוכה הביתית שלה את ה-SVR12 - קיט שיפורים דמוני עבור S600 של מרצדס. האמת שלכנותו "קיט" יהיה להמעיט בערכן של מסכת העדכונים המופרכת שהומטרה על המכונית. הרי שיפורים יש מכל טוב. אולם לא כל יום גובר ההספק בכמעט 230 כ"ס על פני הדגם הסדרתי המנפק 520 כ"ס בקירוב. לאן בדיוק ממהרים המנהלים של היום?

בהתאם למסורת החלומות של בראבוס, תפורים בקפידה לציקלון תחת מכסה המנוע שלל שיפורים קוסמטיים. מבחוץ אפשר להתרשם שהדקורציה כולה מדברת בשפת האלים האגרסיביים. הרבה מאוד נפח, פתחי יניקות אוויר בולעניים ותוספות כנפיים בצדדים. זימים צרי אורך על הקשתות גם בנמצא, והצמיגים לובשים חישוקים בקוטר גלקטי. על מדף האפשרויות סטים בקוטר 17 עד 22 אינטש ומעלה – למקרה ששאון המנוע אינו מעביר את המסר לעוברי האורח בכבישים. תא הנוסעים מכיל את כל מה שהכבודה דורשת – ממשקי מולטימדיה, חיפויי עור מיוחדים, תאורות כחלחלות וכמובן הטבעות הסדנה בכל פינה.

12 צילינדרים, שני טורבואים ו-750 כ"ס

הגרסה השגרתית (באופן יחסי) של ה-S600 עושה שימוש במנוע בעל שניים-עשר צילינדרים טווין-טורבו, בנפח 5.5 ל' הדוחק 517 כ"ס. אלא שכאן בעזרת שיפורים לכל מערכות המנוע והמנגנונים המשלימים – סעפות, מחשב ניהול, פליטה וכדומה, חלה קפיצה אל 750 כ"ס והנפח צמח לכדי 6.3 ל'. תיבת ההילוכים לה חמישה יחסי העברה חוזקה על מנת להתמודד עם העוצמה האדירה הזו (136 קג"מ) ומאיצה ב-S קלאס ב-4 שניות למאה קמ"ש. במכונית סדאן לימוזינה, להזכירכם. מי שחושב על 200 קמ"ש, נספר כי לכך נדרשות 11 שניות בלבד כדי להגיע לשם מעמידה.

לא פחות מטיל אימה הוא המספר הסופי שמופיע על הסקאלה – 360 קמ"ש. אבל אם חשבתם שבראבוס תעצור את המכונית ב-250 קמ"ש מוגבלים – טעיתם טעות מרה. מה תגידו על 340 קמ"ש בהגבלה אלקטרונית? ומה על סט בלמים עם 12 בוכנות לקאליפר כדי לשבש את האינרציה של הטנק המופרע הזה שלבטח זקוק לרשתות לכידה כדי להאט אותו בבטחה. מעניין אם חשבו לחזק על הדרך גם את מחזיקי כוסות השמפניה.

היינו רוצים לספר לכם על מחיר, אבל בבראבוס שומרים את הנתון הזה לפתיחת התערוכה. כאילו שזה משנה לאנשים שנוטים להשתכר מכוח ולא משיכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully