וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד יבואני הרכב יעזור לייבוא האישי

ירון אדרי

10.9.2009 / 15:47

איגוד יבואני הרכב נרתם לעזרת לקוחות הייבוא האישי. יספק מידע אמתי אודות היסטוריית המכונית ומספר הידיים הקודמות

רכשתם רכב בייבוא אישי ואתם חוששים שלא סיפרו לכם את כל האמת עליו? 'איגוד יבואני הרכב' מוכן לעזור לכם. בהודעה שפירסם היום (חמישי) האיגוד, הוא קורא לכל מי שרכש רכב באופן אישי החל מינואר 2008 לפנות אליו במטרה לגלות את עברו האמתי. ההודעה יצאה לאחר שבשבועות האחרונים התגלה כי ברישיון הרכב של מכוניות משומשות שהגיעו בייבוא אישי לישראל, צויין כאילו מדובר ברכב חדש. הנפקת רישיונות חדשים שיוסיפו לרכב "ידיים", תפחית את ערכו באחוזים רבים.

באיגוד יבואני הרכב מעריכים כי מדובר בכ-5,500 מכוניות שבעליהן אינם מודעים למצבן, זאת לפי תלונות שהגיעו למוסכי השירות. המסמכים לפיהם הגיעו לישראל, מסתירים את ההיסטוריה האמתית כמו מספר הבעלים הקודמים, מספר הק"מ שעברה, מצבה המכני וכן מצבה הבטיחותי.

נשיא האיגוד יקי אנוך מוסר: "איגוד יבואני הרכב מודאג מהפגיעה בצרכנים ועל כך ממקד את מלוא תשומת הלב שלו בהגנה עליהם. דבר ראשון ומיידי, הוא הזכות והחובה של כל צרכן לדעת במדויק את שנת ייצור רכבו וכמה בעלים הוא החליף, על מנת שיערך בהתאם. יש לנו היכולות והרצון לעזור לבעלי הרכבים ואנו קוראים לצרכנים לפנות אלינו ולהיעזר בנו".

את המידע ניתן לקבל בקו הפתוח שפתח האיגוד, אליו ניתן לפנות באופן אנונימי. כל הדרוש הוא מספר שלדת המכונית המלא אותו ניתן למסור בטלפון 03-5622005 או בפקס 03-5622471.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully