וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכב הפנאי של הונדה מתחדש

11.9.2009 / 9:44

ה-CR-V זוכה למתיחת פנים באמצע חייו ומתחדש במנוע טורבו דיזל משודרג בנפח 2.2 ל'. העיצוב בדרך אלינו, המנוע לא

הונדה התעכבה השנה מספר פעמים על קונספטים וכלי-רכב לשעות הפנאי. הראשון שבהם היה ה-ZDX תחת מותג אקיורה והשני עליו דיווחנו לא מזמן הינו האקורד קרוסטור – שניהם לשוק האמריקני. כעת היא מוצאת חלון הזדמנויות כדי לעדכן את ה-CR-V האירופי שהושק ב-2007.

גם ב- 2010, הונדה תמשיך לייצר את ה-CR-V במפעל ההרכבה שבסווינדון, בריטניה. החידושים המהותיים שעברו עליו הם בחלק החזיתי – שבכה מעודכנת, בתי תאורה, פגושים מעודנים בצורתם וחישוקים בקוטר 17 אינטש. גם תא הנוסעים מתחדש קלות ומלטש את תחושת הפרימיום המלאכותית המקיפה את היושבים בסיוע חיפויים חדשים.

לחזיתו של ה-CR-V, הונדה שולחת מנוע טורבו-דיזל משופר בנפח 2.2 ל' שנלקח מהאקורד. נתוניו הרשמיים הוזנקו לעומת המשפחתית הגדולה ותצרוכת המשאבים נמוכה יותר. המספרים אומרים כי 150 כ"ס ב-4,000 סל"ד מוצעים כעת ועקומת המומנט מקבלת תוספת של 1.5 קג"מ אל 36 קג"מ.

מיבואנית הונדה לישראל חברת 'מאיר', נמסר לוואלה! רכב כי ה-CR-V המחודש יגיע אלינו בתחילת 2010. תיבת ההילוכים הרלוונטית לשוק שלנו היא כמובן אוטומטית בעלת חמישה יחסי העברה, אך בשל חסרונו של מנוע הדיזל אצלנו, השידוך יהיה ליחידת הבנזין 2.0 ל' שנותרה כשהייתה.

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully