וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאיביזה יש סטיישן

15.9.2009 / 18:56

הספרדים חושפים על במות תערוכת פרנקפורט אחות שימושית לסופר-מיני איביזה. כרגע קונספט, לייצור ב-2010

זוהי הסיאט איביזה IBZ קונספט, גרסת טרום ייצור משפחתית ושימושית לסופר מיני מספרד. עיצובה מזכיר ולא במקרה את האחות מבית אודי, ה-A3 ספורטבק, כשהבדלים ניתן למצוא בגריל הקדמי שהורחב במעט ואליו הוספו כונסי אוויר נמוכים כפי שמצויים בקופרה.

כדי להעניק עוד בסיס לבידול משאר התוצרת הקונצרן, על החלק האחורי היכן שממוצבת דלת חמישית, נאמר כי נעשה מאמץ להקל על גישת ההטענה. גם ידיות הדלתות האחורית הוטמעו ונעלמו בתוך הקורה – אה לה סיאט לאון. לא פחות חשוב כמן הסתם נושא השימושיות. כאן מדובר על נפח תא המטען העומד על 410 ליטרים במצב רגיל ועד 1,500 ל' כאשר שורת המושבים מקופלת ומושטחת אל רצפת המכונית.

בהתאם לרצונות המשפחה, תא הנוסעים זוכה לטיפול מהודק ומסור. שימו לב לשימוש הנרחב בחומרי דיפון, לוח שעונים אופנתי, נורות LED בהירים ולפס הכחלחל – 'אטמוספריק לייט', כך מכנים אותו בסיאט. בכלל, על פניו עושה רושם כי איכות החומרים טובה פי כמה מונים משל זו הקיימת באיביזה הקטנה ורשימת התוספות עומדת להיות גדולה מאוד – כולל הסתייעות בדיפוני עור בדלתות ובמושבים וחישוקים בקוטר 19 אינטש. זאת ועוד, חלל היושבים יפונק לבלי סוף בתוספות מולטימדיה כגון ממשקי USB ומערכות שמע משודרגות.

מבחינת היצע המנועים, הסטיישן תשתמש ביחידות המוכרות מהאיביזה ובכלל, מיתר מכוניות קונצרן פולקסווגן. אם נדייק, מדובר על יחידות בנזין ודיזל בהספקים הנעים בין 70 ל-105 כ"ס. לא צפוייה גרסה ספורטיבית תחת מעטה מרכב זה אבל לאור ההפתעות מכיוון ספרד ע"ע בוקה נגרה, אי אפשר לדעת.

את ה-IBZ קונספט סיאט תכניס לשימוש בסדרת מכוניות שתופיע במהלך שנת 2010. לנוכח הרחבת פעילות המותג גם בישראל, נצפה לנחיתה מקומית במועד לא רחוק מכך.

סיאט אביזיה IBZ קונספט. אתר יצרן
סיאט אביזיה IBZ קונספט/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully