וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מזל מכסף

16.9.2009 / 10:12

למבורגיני מסירה את הווילונות (והגג) מעל הרוונטון רודסטר. אל תפתחו ציפיות לרכוש אחת – רק 15 תיוצרנה, 12 כבר נמכרו

גם אם היה לכם מיליון וחצי דולר ביד - תג המחיר בעבור הרוונטון רודסטר של למבורגיני, כלל לא בטוח שהייתם מצליחים לשכנע את החברה האיטלקית (בבעלותה של אודי להזכירכם) למכור לכם אחת. הלמבו הפחמנית והאפורה מיוצרת בכמות מוגבלת של 15 יחידות בלבד, מתוכן נותרו רק עוד שלוש פנויות למכירה. לטענת בכירים בחברה, הרוונטון רודסטר היא הקיצונית בשורותיה עד היום, כך שהסיכויים שלכם להשיגה פוחתים מרגע לרגע.

הרוונטון רודסטר מגיעה לבכורה הרשמית בתערוכת פרנקפורט שנתיים אחרי גרסת הקופה – מכונית שנותרה בצילן של המורצי'לאגו והגייארדו. אלו הפכו בשנות ה-2000 למוצרים מבוקשים, בעיקר בשל זמינותן לקומץ הרוכשים בידיהם הממון הדרוש. להבדיל מהן, הרקע ההיסטורי של הרוונטון די צימק את סיכוייה להפוך להצלחה לאחר שעלותה הגולמית עברה כל גבול אפשרי. לא שזה מנע מלמצוא לה קונים.

הגרסה הפתוחה לרוונטון לא שונה מהותית, לא במחיר ולא בטכנולוגיה. משקלה 1,695 ק"ג, כלומר הפחתה זניחה (יחסית) של 25 ק"ג על פני האחות הסגורה, היא חמושה במערכת מתלים מתכווננת (שלושה מצבים), הנעה כפולה בחלוקה מאוזנת עם דפרנציאל מוגבל החלקה ותיבת שישה הילוכים ידנית. בגב שני המושבים שוכן מנוע רב-עוצמה המייצר 662 כ"ס ב-8,000 סל"ד מנפח של 6.5 ל' V12 ולזכותו 67 קג"מ ב-6,000 סל"ד. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 3.4 שניות והמהירות המרבית נעצרת בתחום ה-330 קמ"ש.

בתוך תא הנוסעים ממתין לנהג קוקפיט סטייל פורמולה 1. הרבה מאוד שעונים אינפורמטיביים וצגים דיגיטליים, כולל שימוש במד כוחות G הבוחן את עמידות האנטומיה של היושבים בזמן תאוצות ובלימה. נוסף על כך, רק למקרה שתתהפכו איתה על הגג החסר, למבורגיני התקינה קורות נשלפות צמוד למשענות הראש. לפחות בצורה הזו תוכלו להישאר בחיים בכדי לספר שריסקתם מכונית בשווי מיליון וחצי דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully