וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיהר לאילת ויבלה את החג במעצר

ירון אדרי

16.9.2009 / 15:30

נתפס בדרכו לאילת נוהג את היונדאי שלו במהירות של 191 קמ"ש בעת שהיה בשלילה, ונשלח למעצר עד תום ההליכים

דניאל פרץ, תושב גן יבנה בן 18 וחצי, יבלה את ערב השנה החדשה בבית המעצר. בליל ה-10 לספטמבר נתפס פרץ כשהוא נוהג את מכונית היונדאי של הוריו בכביש הערבה בדרך לאילת במהירות של 191 קמ"ש. שוטר התנועה חן מירון והמתנדב שלומי בוקסבאום סימנו לו לעצור, אולם זה המשיך בנסיעה ואלה נאלצו לרדוף אחריו. לבסוף נתפס פרץ לאחר שפנה לכיוון הקיבוץ יהל, אך שערו היה סגור.

באמצעות התובע המשטרתי עו"ד מוטי בן-שאנן, ביקשה התביעה מבית המשפט השלום באילת לעצור את פרץ עד לתום ההליכים כשהיא מציגה נגדו שבעה סעיפי אישום שונים. לטענת בן-שאנן, בזמן שנתפס פרץ נוהג במהירות של 100 קמ"ש מעל המותר ולאחר שניסה להימלט, התברר כי הוא מצוי בתקופת פסילה. בחודש ינואר האחרון קיבל פרץ פסילה מנהלתית ל-30 יום ובתקופה זו נתפס נוהג ברכב של הוריו ללא שקיבל רשות מהם. בית המשפט לנוער ברחובות קבע את הדיון בעניינו ל-30 לספטמבר כשעד לתאריך זה, הוא פסול מלנהוג. כמו כן, מציינת המשטרה כי לפרץ עשר הרשעות פליליות.

"העבירות שעבר הנאשם חמורות ונסיבות ביצוען מעידות על מסוכנות של ממש", כתב בהחלטתו אמש (שלישי) השופט י' עדן. עוד הוא הוסיף "אני סבור כי קמה עילת מעצר של מסוכנות של ממש לבטחון הציבור". בכך קיבל את טענת התביעה והורה כי פרץ ישהה במעצר עד לתום ההליכים נגדו, ב-30 לספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully