וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה נערכת לפקקי החגים

ירון אדרי

17.9.2009 / 16:52

אגף התנועה במשטרה יפרוס כוחות שיטור נרחבים במהלך החג בניסיון לצמצם ככל הניתן את הפקקים. המלצה: צאו מוקדם ככל הניתן

ערב השנה החדשה אותו יחגגו מחר (שישי) המוני ישראל, יפתח באופן המסורתי – פקקי תנועה ארוכים. באגף התנועה במשטרה סיימו כבר היום היערכות לכך, עם תכנון לפריסה מורחבת של כוחות שיטור ומתנדבים לאורך הצירים הראשיים במדינה. פריסת הכוחות תחל מחר כבר משעות הבוקר ותימשך ברציפות עד לצאת החג ביום ראשון בערב.

לפריסת הניידות יצטרף גם כוח שיטור רכוב על אופנועים, אשר באפשרותו לתת מענה מהיר לשחרור התנועה בצירים עמוסים על ידי נסיעה בשולי הדרך והגעה היישר אל מוקדי העיכוב על הכביש. כמו כן, ממונה כוח זה על אכיפה כנגד נהגים הנוסעים בשוליים בכדי לקצר לעצמם את הדרך. אכיפה מוגברת תיעשה גם כנגד חסימות צמתים וכן נהיגה בשכרות.

בערב חג סוכות תחודש פריסת הניידות וכך גם בחול המועד בצירים המובילים לאתרים מרכזיים כמו יערות (בן שמן, פארק קנדה ועוד) ואתרי בילוי (סובב כנרת, לטרון, מיני ישראל ועוד). פריסה מוגברת לרבות תחנות רענון תיעשה על כביש הערבה בדרך לאילת. במשטרה מבקשים להדגיש כי במהלך החג יערכו מסעות אופניים רבי-משתתפים בהם 'רוכבים וחיים' בראש השנה בכביש עוקף לטרון, 'רוכב ישראל' שיתקיים בחול המועד ממטולה ועד אילת וכן תחרות אופניים באזור בית ג'וברין בשמחת תורה. ההיערכות המיוחדת תסתיים ביום ראשון שלאחר שמחת תורה.

"אין לנו כבישים נוספים ולכן לא נוכל למנוע את עומסי התנועה לחלוטין. לפיכך, אנו נהיה בכבישים ובצמתים על מנת לתת את השירות במטרה להקל על אזרחי המדינה בהגעה ליעדם", כך מוסרים לוואלה! רכב מאגף התנועה. עוד הם ממליצים להקדים ככל הניתן את היציאה מהבית ובכל מקרה, לגלות סובלנות ולהישמע להוראות השוטרים.

שינויים בהסדרי התנועה בצפון הארץ

במסגרת היערכות אגף התנועה, יבוצעו שינויים זמניים בהסדרי התנועה לצומת המוביל שבצפון הארץ למניעת עומסים כבר משעות הצהריים של ערב החג. כביש 77 יהפוך לחד סיטרי לבאים מדרום ויש לשים לב לשינויים הבאים:

- לבאים מכיוון שפרעם (כביש 79) תבוטל הפניה ימינה לכיוון ישי (כביש 77)

- לבאים מכיוון נצרת (כביש 79) תבוטל הפניה שמאלה לכיוון ישי (כביש 77)

- לבאים מכיוון טבריה תותר פניה ימינה בלבד לכיוון כללי שפרעם ותבוטל הנסיעה ישר לצומת ישי

- במחלפון זרזיר תבוטל הפניה ימינה מכיוון כעבייה לכיוון ישי

מערכת וואלה! רכב מאחלת לכל בית ישראל חג שמח ושנה טובה. סעו בזהירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully