וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'וב הגרמני

18.9.2009 / 11:15

יש לכם תואר בהנדסה והסביבה חשובה לכם? לאודי יש הצעה - משרה בחטיבת e-performance. מהרו – 100 מקומות פנויים בלבד

את ההודעה הזו כדאי שתפנימו, תדביקו על המקרר, או כל דבר אחר שיזכיר לכם. אודי יוצאת במסע לאיתור 100 מהנדסים צעירים המעוניינים להצטרף לשורותיה להקמת חטיבה ספורטיבית מיוחדת. היא תכונה בשלב זה 'אי פרפורמנס' (ePerformance) ואל נא תחששו ממוצר מנומנם וידידותי לבריות. יתכן וכאן טמון עתיד מכוניות ה'על'.

בהנחה שעקבתם אחר תערוכת פרנקפורט ובכלל אחר החידושים בשנה האחרונה, בטח הסקתם בגפכם שיש עוד פיתוחים חוץ מכלי-רכב חשמליים אורבאניים שמאיצים ל-100 קמ"ש בשעה וקצת ומותשים לאחר 140 ק"מ. אודי חשפה בתערוכה רמז עבה מאוד למוצר ירקרק וטרי שכזה, שיצא מהחטיבה ומבוסס על ה-R8 הספורטיבית – 'אי-טרון קונספט'.

על אף שמדובר במכונה רעיונית, אודי סיפקה פרטים אודותיה כשגולת הכותרת היא מומנט שמופק מארבעה המנועים החשמליים (אחד בכל גלגל) – 459 קג"מ. טווח הנסיעה יעמוד על 250 קילומטרים בין טעינות ואת הסוללות דחסה אודי במרכז המכונית – ענייני משקל ואיזון לטובת ביצועים.

גיוס מהנדסים צעירים בהחלט יכול לרמוז על נחישות במטרה מצידה של אודי, שלבטח תשמח להציע אלטרנטיבה לטסלה האמריקנית. גם אנו כחובבי רכב מושבעים נשמח לראות כיצד מתפקדים 459 קג"מים מול כמה עשרות של רכבי ה'על' היום. אז יש לכם קורות חיים מתאימים?

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully