וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקסוס מחדשת את ה-LS600h

18.9.2009 / 16:03

חטיבת היוקרה מעדכנת את ספינת הדגל ההיברידית על שתי גרסאותיה. החידושים בתחום הפינוק והפוליטיקה הסביבתית

לקראת 2010 תשיק לקסוס את ה-LS600h המפוארת עם מספר עדכונים טכנולוגיים כפי שמוצג כעת בתערוכת פרנקפורט. זהו עדכון ראשון עבור ספינת הדגל ההיברידית מאז הושקה לפני שלוש וחצי שנים בניו-יורק, הכולל גם את גרסת המרכב הארוכה. על פי הנתונים שהתקבלו עולה כי את מרבית העניין ריכזו סביב עידון תחושת הנוסעים בחלל התא לצד קובץ שכלולים באספקטים הסביבתיים.

בהיבט הויזואלי, אין הרבה מהפכות כפי שהתרגלנו לקבל בפרקי אמצע החיים בלקסוס. גם הפעם אפשר להתרשם כי הכול נעשה בעדינות ובמינון. כך למשל הותקן גריל מורחב בעל ארבע מחיצות, פגוש משולב פנסי דרך גדולים ומעוצבים ואלומות תאורה נושאות גוון כחלחל המדגיש את מעמדה בהיררכיה בין שורותיה של החטיבה.

מלפנים, נושאת ה-LS600h מנוע כלאיים בשילוב בנזין וחשמל. ההספק מיחידת ה-5.0 ל' V8 בעזרת היחידה החשמלית (49 כ"ס) שווה ערך ל-439 כ"ס ו-52 קג"מ. נתונים אלו מאיצים את הלקסוס ל-100 קמ"ש בפחות מ-6.3 שניות ועד למהירות מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. זאת בסיועה של תמסורת רציפה עם שמונה הילוכים קבועים. עוד נמסר כי מערכת הבלמים עובתה וכעת לובשת קוטר מורחב תוצרת ברמבו כדי להאט את הספינה הכבדה שמשקלה כמעט 2.5 טונות.

פרט לנושא הביצועים, נכנסת בשורה גלובלית בסעיף האקולוגי. ראשית, עומדת הלקסוס הגדולה בתקן 'יורו 5' ומפזרת "רק" 219 גק"מ CO2 לאוויר, שיפור זניח של 1 קג"מ לעומת הדגם היוצא. צריכת הדלק לעומת זאת, נותרה כשהייתה עם ממוצע של 10.3 ק"מ לליטר בנזין. שנית, כדי לסייע ללקסוס לצמצם במעט את השימוש במשאבים שני שדרוגים נוספים הוטמעו במערך המכאני של המכונית: הסוללות הוקטנו לטובת הרחבת נפח תא המטען, ומצב סלקטיבי משופר – ECO, הפועל בהתאם לתגובות המצערת ולפעולת המיזוג, מצמצם את השימוש באנרגיה.

בתוך תא הנוסעים, לקסוס השתדלה ללטש (במסגרת האפשרויות) את מה שקיים. כך לדוגמא המושבים עמוקים יותר, הקונסולה המרכזית שודרגה עם מסך LCD פונקציונלי בעל אפשרויות נגישות ומנעד צבעים מעודכן וכן פתחי מיזוג שונים מצאו את מקומם אל מול היושבים. מאחור, היכן שבאמת כל האקשן מתרחש, אין כמעט שינויים אלא שלאחר מתיחת הפנים קיימת אופציה למערכת עיסוי בכל חמשת המושבים ולא רק במושב הימני כפי שהיה עד כה. עוד נמסר מלקסוס על התקנת אלומות תאורה אדפטיביות המסתייעות בחיישן כדי למנוע סנוור.

שיווק הלקסוס LS600h באירופה יחל לאחר התערוכה, אך מסירות ראשונות צפויות להיות רק לקראת סוף 2009. מהיבואנית חברת 'לקס מוטורס' נמסר לוואלה! רכב כי אלינו היא תגיע בחודש ינואר הקרוב.

לקסוס LS600 היבריד (מתיחת פנים). אתר יצרן
439 כ"ס ממנוע כלאיים/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully