וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקסוס 450 הייבריד מתחדשת

21.9.2009 / 10:11

דקה אחרי מתיחת הפנים הקלילה לספינת הדגל, גם מכונית הסאלון ההיברידית של לקסוס מתחדשת לקראת 2010

לקסוס GS450 הייבריד עברה מסכת עדכונים נחוצה בתערוכת פרנקפורט ותגיע אלינו ככל הנראה בתחילת שנת 2010. כמו אחותה הגדולה – LS600h, גם במקרה זה מדובר בסדר מערכות לטובת נושאי הבטיחות והסביבה וכן מתיחה חזותית שתקנה לה עוד מספר שנים של שקט אופנתי על הכביש.

בהיבט ההופעתי לא ניתן להבחין בהבדלים גדולים. כמו ב-600, גם ה-450 שומרת על ארשת פנים סולידית ומשנה אך בקטנה את איזור השבכה הקדמי ואלומות התאורה בחלק הפרונטאלי. באגף האחורי נערך עדכון זהה לבתי התאורה וכעת הם גדולים ומושכים יותר את העין. נוסף על כך קיימת השבחה מקבילה תחת קו המותניים ובאיזור קשתות הגלגלים שם ניתן למצוא מעתה חישוקי סגסוגת חדשים בקוטר 18 אינטשים בדגמים הבכירים. עוד לבחירה – 11 צבעים חיצוניים וחיפויי עור מגוונים בתא הנוסעים.

במעבר פנימה ומתחת למעטפת החיצונית מתגלים עוד כמה מאפיינים חדשים. חדש ב-2010 מנגנון HDD (דיסק קשיח) בקונסולה המרכזית בנפח 10 ג'יגה (לא כולל 40 של מערך הניווט) לשמירת קבצי מדיה, מפות דרך וכדומה. זה מספיק גם בכדי לאגור כמה אלפי שירים לכל נסיעה חוצה גבולות, אותם ניתן לשמוע באמצעות מערכת שמע משוכללת לה עשרה רמקולים תוצרת 'מארק לווינסון' 5.1 דולבי דיגיטל.

בהיבט הבטיחותי, לקסוס מעדכנת השנה גם את מערך קדם ההגנה בהתאם לתוצאה של תקנים חדשים והשוואת פרמטרים על פי מבחני-ריסוק. השינוי הגדול ב-450 הוא בתגובת המרכב לפגיעת חזית-אחור. בעת תאונה, משענות הראש מוקשחות על פי רמת העוצמה ונעות קדימה כלפי הצוואר. היתרון מתאפשר בעזרת תגובה זריזה של מחשב המנוע השולח קריאה לבוכנה הממוצבת בתוך המשענת ומווסת את אורכה.

לעומת שאר החידושים, ביחידת הכוח אין שינויים ב-2010. מנוע הכלאיים מתבסס על יחידת בנזין V6 בנפח 3.5 ל' המנפקת יחד עם היחידה החשמלית כ-345 כ"ס ב- 2,500 סל"ד הנשלחים לגלגלים האחוריים. השידוך הוא לתיבה אוטומטית עם שישה יחסי העברה. כדי לשמור עוד קצת על תצורכת המשאבים הוכנס לשימוש מנגנון 'עצור וסע' לכיבוי המנוע בעת עמידה ממושכת התורם גם בנושא פליטת ה-C02.

ה-450 תעלה על כבישי העולם בחודשים הקרובים. מיבואנית לקסוס לישראל 'לקס מוטור', טרם נמסר מועד הגעתה הרשמי לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully