וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רישיון ב-15 שניות

ירון אדרי

23.9.2009 / 15:35

משרד התחבורה השיק את עמדת השירות העצמי הראשונה שתחליף את פקידי משרד הרישוי. 100 עמדות תושקנה בעתיד

תאגיד כאן

(צילום ועריכה: ערוץ 1)

משרד התחבורה השיק היום (רביעי) את ה"קיוסקים", עמדות לשירות עצמי אשר באמצעותן ניתן להפיק רישיונות נהיגה ורכב בתוך 15 שניות. עמדות אלה מאפשרות לקצר את התורים הארוכים בהם נדרשו לעמוד האזרחים בבואם למשרדי הרישוי וזאת כחלק מתהליך מואץ לשיפור השירות שהחל עוד בתקופתו של שר התחבורה הקודם שאול מופז.

"חוסר האיזון בין מספר מבקשי השירות לבין העדר תשתיות נאותות למתן השירות יצר מצב שבו אזרחים רבים הנזקקים לשרותי הרישוי, נדרשים לבזבז ימי עבודה וזמן יקר", כך אמר היום שר התחבורה ישראל כץ שחנך את העמדה הראשונה בקניון הזהב שבעיר ראשון לציון. בתוכניתו של כץ להביא לפריסתן של כ-100 "קיוסקים" במיקומים מרכזיים כמו קניונים, תחנות דלק, סניפי דואר ועוד, אשר יהיו נגישים 24 שעות ביממה.

בשלב הראשון, תאפשרנה העמדות חידוש רישיונות נהיגה, הנפקת כפל רישיון נהיגה, חידוש רישיון רכב והנפקת רישיון רכב. כמו כן, ניתן יהיה לשלם אגרות שונות כגון רישיונות נהיגה ורכב באמצעות כרטיס אשראי. בעתיד, יורחב השימוש גם לתשלום אגרות מבחני נהיגה והנפקת טפסים כגון: יפויי כח, רישיון לרכב ציבורי וכבד, בדיקות רפואיות לקשישים, מידע על צבירת נקודות, קליטת בקשות להחזר אגרות בגין רכב גנוב ואובדן גמור או השבתה. את השירות ניתן יהיה להמשיך ולקבל גם במשרדי הרישוי וכן באתרי האינטרנט והמוקד הטלפוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully