וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטייל ועוצמה: E קלאס קופה עם 435 כ"ס

29.9.2009 / 10:22

סדנת הרכב קרלסון משחררת את המרצדס E קלאס 500 קופה עם עוד קצת כוחות סוס. כוח לאומי לאניני טעם

למרות שה-E קלאס קופה מועמדת חדשה במחוזותינו, בסמטאות המשפרים לא ממתינים לשום דבר וכבר מהיום בונים עליה שדרוגים. סדנת קרלסון הוותיקה שאינה פוסחת על אף דגם שבחזיתו הכוכב המוכסף, חותרת להגיע לקו הזינוק לפני כולן ולכן משחררת חבילת שיפורים מהירה עבור ה-500 קופה שהוא הדגם החזק ביותר בהיצע הסדרתי, זולת ה-AMG המשופר מבית.

את ערכת האיפור המלאה השאירה הפעם סדנת קרלסון לאמנים והגיעה בגיבוי שפתונים לבנים ומסקרה דיסקרטית. הבדלים חיצוניים כמעט ואינם מוקרנים בהופעתה ואת מרב הבידול נמצא בפגושים גדולים, ספויילרים דקים, מפלטים בוהקים וחישוקי 20 אינטש ענקיים. שומו שמיים. פרט לכך, תא הנוסעים זוכה להשבחות רגישות כסמלונים ומושבים חובקים וכן דוושות אלומיניום.

ביציאה מהיצרן, לוטש הנהג עיניים אל הפרונט העצום תחתיו שוכנת יחידת V8 בנפח 5.4 ל' עם 388 כ"ס בקנה. אולם, דרך מערך טכנולוגי מסורתי בקרלסון, הצליחו הצוותים לגרד משם עוד 47 כ"ס ולשחרר אל הגלגלים האחוריים 435 כ"ס ו-60 קג"מ בסיוע תיבה אוטומטית (7 ג'יטורניק) לה שבעה יחסי העברה. כדי לשמור את ה-E קלאס קרוב לקרקע, מערכת מתלים מונמכת ב-30 מילימטרים מפקחת על אחיזת הצמיגים שמסתובבים במהירות אל מחסום 100 הקמ"ש ב-5 שניות וקצת.

לא נסיים בלי הקלישאה החבוטה שטוענת שאם אין לכם E קלאס קופה, המחיר לא רלוונטי אליכם (גם ככה הוא לא פורסם). אבל כן נדחוף אמרה נדושה אחרת שאומרת שהיינו רוצים אחת כזו, גם בפורמט הרגיל וללא שיפוריה של קרלסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully