וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי: מפעל חדש בצ'כיה

25.9.2009 / 8:32

בהשקעה של מיליארד יורו הושק מפעל ההרכבה של יונדאי בעיירה נושוויץ' שבצ'כיה. צפי ליצור 300 אלף מכוניות בשנה

במסגרת התרחבותה הכלכלית, השיקה השבוע יונדאי באופן רשמי את מפעלה החדש במזרח אירופה, בעיר נושוויץ' (Nošovice) שבצ'כיה. עלותו של המתחם נאמד בכמילארד יורו ובתחומיו מועסקים אלפי עובדים שילוו את כלי-הרכב העממים של יונדאי וקיה על פס ההרכבה. המפעל כבר החל פעילות בנובמבר 2008 ורק כעת מתפנה הקוריאנית לחגוג. בשלב הראשוני צפוי המפעל לנפק כ- 100 אלף מכוניות בשנה מסגמנט C לשורותיה של יונדאי i30 ואחותה הסטיישנית CW.

ברבעון האחרון לשנת 2009, תחל החברה הבת קיה לייצר את המיקרווואן וונגה (סגמנט B) שהוצג בתערוכת הרכב האחרונה בפרנקפורט. כל שנה לאחר מכן, מ-2010 והלאה, תתווסף לכמות המיוצרת הכללית לשני המותגים כ-100 אלף מכוניות בשנה, עד שיא של 300 אלף מכוניות בשנת 2011.

עם השקת המפעל בצ'כיה, יונדאי סוגרת תכנית ארוכת טווח בכל השווקים המרכזיים בעולם. כרגע עומדים לרשותה מפעלי ייצור בכל המדינות החשובות ביניהן ארה"ב, סין, טורקיה והודו. בשנת 2008 מכרה יונדאי קרוב ל-3 מיליון כלי-רכב בעולם ומכך שלשלה לכסה למעלה מ-25.6 מיליארד דולר. יחד עם קיה, ניצבת החברה במקום הרביעי בין קונצרני הרכב בעולם. יונדאי משווקת את כלי-הרכב שלה ב-193 מדינות מסביב לעולם ומספר המשרות בה עומד על 75 אלף מקומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully