וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט רשמית: אלונסו בפרארי

29.9.2009 / 12:26

הנהג הספרדי יעבור לפרארי בשנת 2010 במקום קימי רייקונן שחוזר למקלארן. במקביל - דומינקלי לא שולל חזרה של מאסה עוד השנה

סוף השבוע הקרוב יהיה עמוס וסוער בגרנד-פרי היפני בסוזוקה. במקביל למתח הגובר בקרב קבוצת בראון לקראת סיום העונה, קבוצת ה-F1 של פרארי תודיע באופן רשמי על החתמתו של נהגה המוביל של קבוצת רנו פרננדו אלונסו. על פי כלי התקשורת, אלוף העולם לשעבר יחתום על חוזה עתיר שישלשל לכיסו קרוב ל-30 מיליון דולר בכל אחת משלוש העונות, בהן יככב בסקודריה.

אלונסו שסיים שלישי במירוץ האחרון בסינגפור, יתפוס את מקומו של הנהג הפיני קיימי רייקונן, אשר חוזר למקאלרן בתום 4 שנים בפרארי. הפיני שהחל את דרכו בסבב בקבוצת סאובר ב-2001, רשם עד עתה 18 ניצחונות, 62 פודיומים, ואליפות בודדה עם פרארי בשנת 2007. סוכניו של רייקונן ניסו לקדם את מעברו של זה לרנו, אולם נראה כי הקרחון הפיני בחר באופציה הבריטית לבסוף.

ספק אם ברנו מביעים שביעות רצון מעזיבתו של אלונסו, לאחר הכאוס שהתחולל שם לאחרונה עם התפטרותו של מנהל הקבוצה פלאביו בריאטורה בעקבות ממצאי חקירת מירוץ סינגפור לפני כשנתיים. חרף הדברים, מחליפו של בריאטורה, ג'אן פרנסואה, אומר כי חסרונו של הספרדי יורגש בקבוצה :"אלונסו יחסר לנו, בדיוק כפי שאנחנו נחסר לאלונסו, כך אני מאמין". והוסיף כי הוא מאחל לו בהצלחה בדרכו החדשה. את מקומו של אלונסו, יתפוס ככל הנראה הפולני רוברט קוביצה, שנוהג כיום עבור קבוצת ב.מ.וו.

על רקע החתמתו של אלונוסו, הבוס של פרארי סטפאנו דומניקלי טוען כי להערכתו קיים סיכוי מסוים שהנהג הבריזלאי פיליפה מאסה יחזור לשורותיה של פרארי עם שלושה מירוצים לסיום העונה. "זה עוד מוקדם לדעת אם זה אפשרי. אם מאסה יחזור זה יהיה כשהוא כשיר ב-100 אחוזים. כך שכל דבר שנאמר כרגע בנוגע למצבו, הוא בגדר ספקולציה". מאסה נפגע בראשו בתאונה בגרנד-פרי ההונגרי ומאז למעשה הושבתה פעילותו. אם לא השנה, לבטח נראה אותו בתחילת עונת 2010. השאלה כמובן תהיה, אם יש מספיק מקום לאגו של אלונסו, לצידו של הבריזלאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully