וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

350 אלף פאונד על לוחית רישוי

ירון אדרי

1.10.2009 / 11:59

זהו הסכום שהציע איש עסקים לונדוני עבור הצירוף 1D שיעטר את מכוניתו. מעניין כמה תשיג לוחית הרישוי BOR 44T

כמה הייתם מוכנים לשלם על לוחית רישוי שתייחד רק אתכם? אולי כדאי לנו לשמוח שהנפקת לוחיות אישיות אינה נעשית אצלנו. במכירה פומבית שתיערך בסוף השבוע הבא במלון 'דורמי האוס' היוקרתי על ידי רשות הרישוי הבריטית, יוצע לקהל שרוצה סממן ייחודי בחזית מכוניתו לשלם עבור הדובדבן שבקצפת. את השיא כבר השיג איש עסקים לונדוני שהתחייב לשלם 352,411 פאונד, כ-2.25 מיליון שקלים, עבור הסימול 1D. בתחום זה מקובל שסיפרה תחליף אות לועזית ובמקרה זה נוצר הצירוף ID – יותר מזהה מזה?

מעל לשלושה מיליון צירופים מסוג זה קיימים ברשות הרישוי הבריטית, שנעזרת גם באתר אינטרנט בו ניתן לאתר את שחשקה נפשם של אזרחי האי. מתחילת 2009 נמכרו אלפי לוחיות כשפרט ל-1D, שישה נוספים נכנסו לרשימת עשר הלוחיות היקרות ביותר. כך למשל, הצירוף 1O השיג את הסכום השני בגובהו השנה – 210,242 פאונד המדורג חמישי בסיכום הכללי.

לוחיות הרישוי האישיות הן דרך מקורית להכנסה נוספת עבור קופת הממלכה שבשנה שעברה גרפה 80.7 מיליון פאונד והשנה צפוייה להציג נתון זהה. מנהג זה החל ב-ב-1989, לפני 20 שנה בדיוק. לדברי דמיאן לווסון, מנהל השיווק של משרד הרישוי הבריטי, מדובר בתופעה של ממש. "אנשים רוכשים לא רק לעצמם, אלא גם לילדיהם. בעלי חברות משתמשים בהן לקידום מותגיהם ויש גם שקונים אותן למטרות עשיית רווח בעתיד", כך הוא מציין.

בשבוע הבא, תעמודנה למכירה במשך שלושה ימים 1,600 לוחיות. בין האופציות החמות עומדים צירופים כמו BOR 44T (בוראט), N4 KED (נייקד – עירום) ועוד. למרות זאת, לא נראה כי בשלב זה השיא ישבר למרות שתי דוגמאות מעניינות – 5O ו-2X שכבר יש מי שחושק בהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully