וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה אתם בחג, בסוכה או בפקק?

ירון אדרי

2.10.2009 / 16:40

אגף התנועה במשטרה יפרוס כוחות שיטור נרחבים במהלך החג ובחול המועד בניסיון לצמצם ככל הניתן את הפקקים. המלצה: צאו מוקדם ככל הניתן

פקקי החגים המסורתיים עתידים לפקוד את כבישי ישראל גם היום (שישי), ערב חג סוכות. כפי שעשו גם בערב ראש השנה, גם הפעם נערך אגף התנועה במשטרת ישראל עם פריסה מורחבת של כוחות שיטור ומתנדבים לאורך הצירים הראשיים. פריסת הכוחות החלה כבר הבוקר ותימשך ברציפות בימי חול המועד ועד לצאת חג שמחת תורה בשבוע הבא.

פריסת הניידות בימי חול המועד תיעשה בצירים המובילים לאתרים מרכזיים כמו יערות (בן שמן, פארק קנדה ועוד) ואתרי בילוי (סובב כנרת, לטרון, מיני ישראל ועוד). פריסה מוגברת לרבות תחנות רענון תיעשה על כביש הערבה בדרך לאילת. במשטרה מבקשים להדגיש כי במהלך החג יערכו מסעות אופניים רבי-משתתפים, בהם 'רוכב ישראל' שיתקיים בחול המועד ממטולה ועד אילת וכן תחרות אופניים באזור בית ג'וברין בשמחת תורה. ההיערכות המיוחדת תסתיים ביום ראשון שלאחר שמחת תורה.

"אין לנו כבישים נוספים ולכן לא נוכל למנוע את עומסי התנועה לחלוטין. לפיכך, אנו נהיה בכבישים ובצמתים על מנת לתת את השירות במטרה להקל על אזרחי המדינה בהגעה ליעדם", כך מוסרים לוואלה! מאגף התנועה. עוד הם ממליצים להקדים ככל הניתן את היציאה מהבית ובכל מקרה, לגלות סובלנות ולהישמע להוראות השוטרים.

לפריסת הניידות יצטרף גם כוח שיטור רכוב על אופנועים, אשר באפשרותו לתת מענה מהיר לשחרור התנועה בצירים עמוסים על ידי נסיעה בשולי הדרך והגעה היישר אל מוקדי העיכוב על הכביש. כמו כן, ממונה כוח זה על אכיפה כנגד נהגים הנוסעים בשוליים בכדי לקצר לעצמם את הדרך. אכיפה מוגברת תיעשה גם כנגד חסימות צמתים וכן נהיגה בשכרות.

שינויים בהסדרי התנועה בצומת המוביל

במסגרת היערכות אגף התנועה וכפי שנעשה בערב ראש השנה בהצלחה לדבריהם, יבוצעו שינויים זמניים בהסדרי התנועה לצומת המוביל שבצפון הארץ על מנת למנוע עומסים כבר משעות הצהריים היום. כביש 77 יהפוך לחד סיטרי לבאים מדרום ויש לשים לב לשינויים הבאים:

- לבאים מכיוון שפרעם (כביש 79) תבוטל הפניה ימינה לכיוון ישי (כביש 77).
- לבאים מכיוון נצרת (כביש 79) תבוטל הפניה שמאלה לכיוון ישי (כביש 77).
- לבאים מכיוון טבריה תותר פניה ימינה בלבד לכיוון כללי שפרעם ותבוטל הנסיעה ישר לצומת ישי.
- במחלפון זרזיר תבוטל הפניה ימינה מכיוון כעבייה לכיוון ישי.

מערכת וואלה! מאחלת לכל בית ישראל חג שמח. סעו בזהירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully