וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים מתקשות לבחור מכונית חדשה

2.10.2009 / 8:40

כך מסקר שנערך עבור תאגיד מכירות רכב אמריקני. עוד מתברר כי למחיר משקל חשוב מאוד, יותר מהעיצוב והצבע החיצוני בין השאר

להלן איזון כוחות פרמיטיבי: אם גברים מאבדים את הדרך ברשתות הפארם, הבנות סובלות מתופעה מקבילה בסוכנויות הרכב. את התובנה הזו מפרסמת חברה אמריקנית ליחסי ציבור, לאחר שערכה מדגם עבור תאגיד 'CarMax'. סיבות לכך יש מתברר,והן רבות כמו למשל, שהמין היפה מתקשה לבחור מכונית אם נעדרים מתהליך הרכישה תכונות חשובות - הנחה משמעותית במחיר לדוגמא.

לטענתן של רבע מתוך 500 המשתתפות בסקר (גילאי 18 ומעלה), פשטות הכי חסרה להן בדיאלוג מול סוכני המכירות - הן מעדיפות פעולת רכישה חלקה ומהירה, מוכר אדיב וגם קל על העין (כלומר חתיך ושלא ידבר על מומנטים וכוחות סוס?). "נשים פשוט רוצות להגיע למקום מהר, לרכוש מהר ולצאת משם עם האוטו כמה שיותר מהר", כך אומרת סגנית לנשיא 'CarMax'. עוד היא מציינת כי לאמינות הנציגים פקטור מכריע בבחירת כלי-רכב, היות והרושם הראשוני משפיע על החלטותיהן.

מה עוד יתרום לנשים להתמודד ביתר קלות עם רכישת רכב חדש? 19 אחוזים מעוניינות בטרייד-אין שווה, 15 אחוזים חושבות שמוכר בעל נוכחות אמינה חשובה אף היא ו-13 אחוזים מבין הנשים חולקות בדעה שצריך לקבל בעת הרכישה תנאי מימון טובים. ומה דורג אחרון? 2 אחוזים דורשות כבוד בעת הרכישה מצד הסוכנים. לידיעתכם, אנשי המכירות – תיראו טוב, תנו הנחה וכנראה שהעמלות תחלנה לעלות.

  • עוד באותו נושא:
  • רכב חדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully