וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוסטאנג בשתיקה רועמת

4.10.2009 / 14:45

סדנת 'סטידה' האמריקנית מבטיחה לזעזע את הקרקע עם פרשנותה למוסטאנג. האיום יתממש בתערוכת SEMA

תערוכת הרכב SEMA, מעוזם של המשפרים והמכיילים האמריקנים, תיפתח בעוד חודש בדיוק. סדנת 'סטידה אוטוספורטס' תביא לשם את אחד האייקונים הגדולים של האומה - פורד מוסטאנג GT, לאחר שפרסה עליה את פרשנותה. למרות שהרושם הראשוני מעט מאכזב, הקליינטית האמריקנית מחביאה מתחת למעטפת האנמית הזו הרבה מאוד סוסים הממתינים לחרוך את האספלט הלוהט. כמה בדיוק שוכנים שם? איש מהם אינו מוכן להתחייב לפני הבכורה ב-3 לנומבר בלאס וגאס, אולם הצפי הוא לתפוקה שנעה באיזור ה-500 כ"ס ויותר ממנוע V8 בנפח 4.6 ל' כפול מגדשים. אל תדאגו, גם המתלים שופרו בהתאם.

ויזואלית, שתי התמונות לפנינו הן כל מה שהופשר כרגע לציבור. על פיהן, ההבדלים בינה ובין המוסטאנג הרגילה די זניחים. זהו סממן מובהק של המעצבים בסטידה שלהבדיל מהקולגות שתגענה ל-SEMA ברעש וצלצולים, כאן ההעדפה היא לפרוט על עקומת הכוח בצורה סולידית, לכאורה. עם זאת, ניתן להבחין שבחלק הקדמי בכל זאת ניסו לבודד אותה בקטנה, עם פגוש גדול יותר, מכסה מנוע מובלט (אין פתח אוויר) וחישוקים גדולים. דיסקרטיים עד הסוף.

הליטוש החיצוני אמנם נראה קמאי, אבל הטכנולוגיה שהושקעה במכונית הזו בהחלט אינה כזו. חטיבת המירוצים של סטידה בילתה זמן רב במנהרות הרוח, כדי לבדוק את תועלת ההשבחה הקוסמטית על הכוח ההצמדה של המכונית כלפי הקרקע בנהיגה מהירה. "פה אין קיצורי דרך. הלקוחות שלנו דורשים את המקסימום מהמוסטאנג שלהם ואת זה אנחנו נספק". כך מציין דאריו אורלנדו, מנכ"ל הסדנה. אנו נמתין לתחילת נובמבר כדי לאמת את דבריו ויותר מזה, לראות אם סדנה אמריקנית גאה אחרת תקרא עליו תיגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully