וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד קצת כוח ל-GTI

5.10.2009 / 9:41

סדנת APS הבריטית מציעה קיט שיפורים סולידי לדור השישי לקומפקטית החמה של פולקסווגן. עוד 40 כ"ס זה מספיק לכם?

פולקסווגן גולף משופרות יש בכמויות בלתי נדלות. מכל פינה הן צצות, כשלכל טיונר נגיעה אישית שיכולה להסתיים (אם מתפרעים עם המכחול) בוואחד גרוטסק ויזואלי. לעומת זאת, סדנת APS מבריטניה עובדת בפורמט קפדני ותמיד יודעת לפזר את השינויים במינון מדויק ונמנעת מקשקושים קוסמטיים. אפילו כשהשילוש GTI מתנוסס מאחור, היא דובקת בפילוסופיה הזאת.

לפני מספר חודשים קיבלנו משהו דומה – סדנת 'ספורטק' חישלה את הפולקסווגן גולף TSI וחילצה 200 כ"ס ממנוע ה-1.4 ל' הקטן שביום רגיל מפיק 160 מהם. עתה, APS מציגה את הדור השישי של הגולף GTI החדשה שזוכה לטעום מאותו המתכון, עם עלייה זהה בעקומת העוצמה (40 כ"ס). לא בדיוק עסקינן בלוחמת כמו השירוקו R החמושה ב-265 כ"ס מקוריים, אבל בהתאם לאופייה הרגוע (יחסית) של הגולף, נראה שהקיט הזה תפור על מידותיה היטב.

חבילת ההרחבה מותגה כסטייג' 1 – שלב ראשון בעברית, והיא כוללת בעיקר RE-MAP של המנוע, כלומר כיול המחשב להספק גבוה יותר. השיא – 250 כ"ס כבר אמרנו, אלא שהמומנט עושה כאן את הקפיצה הגדולה: מ-28 ל-40 קג"מ, המתקבלים ב-2,700 סל"ד. על הכביש זה מתבטא בקיצוץ של 7 מאיות השנייה ל-100 קמ"ש (6.9) וגם המהירות הסופית מצמיחה קמ"שים בודדים ונוגעת ב-250 קמ"ש מרביים.

בתחשב בערכיו של השדרוג וברמתה הטכנולוגית של הסדנה, אפילו המחיר לא מאיים – 600 פאונד בלבד כולל אחריות לשנה, שהם כ-3,700 שקלים. רק צריך לחכות עכשיו שהגולף GTI תנחת בישראל, מתישהו בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully