וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפנמרה היחידה שתרצו

6.10.2009 / 9:13

לסדנת 'לומה דיזיין' יש פורשה פנמרה עם 700 כ"ס. יש גם מוצא אומנותי מרהיב למי שמסרב לעכל את הפנמרה הסדרתית

"את הפנמרה קיבלנו רק לפני שלושה שבועות. אנחנו עדיין בשלבי עיצוב ותכנון בכל מה שנוגע לתא הנוסעים ולפרונט. אבל המנוע ומה שאתה רואה מבחוץ, הכול יעלה לכבישים בקרוב". אלו דבריו של נשיא סדנת 'לומה דיזיין' אנדראס אשנלוהר, שעונה לנו על היעדרן של תמונות נוספות לפנמרה המשודרגת המכונה על ידו CLR700GT. אם ניחשתם נכונה, 700 מתורגמים ל-700 כ"ס, שהם כ-200 כ"ס יותר מדגם הקצה הסדרתי של הסדאן-ספורט היוקרתית.

פרט לזינוק הגדול בהספק, השיפורים מתוחמים גם לעיצוב ולמערכות המתלים והבילום. הסט המקורי נשלף החוצה והחלופי הונמך ב-35 מילימטרים יחד עם בולמים ספורטיביים יותר. אריזת הבלמים המעובה כוללת עתה שימוש בדיסקים מאווררים בקוטר 405 מילימטרים בחזית ו-380 מילימטרים מאחור. את הצמיגים כפי שניתן לראות, משלימים חישוקים בקוטר 22 אינטש. 22, זו לא טעות.

את השמלה הכסופה מציעה לומה רק במרקם קרבון יקר-ערך, שמשיל ממנה כמה עשרות קילוגרמים. את התצורה מקיפים כונסי אוויר כעוסים בחזית (לא נראים) ומאחור, לצד ארבעה מפלטים עבי קוטר המשחררים לאוויר בריטון עמוק ובעל נוכחות. ספי המפתן זוכים בחצאיות צד נמוכות מסיבי פחמן, שמתאימים להטבעות הסדנה מבחוץ על הדלתות.

כפי שציינו, המכונית די חדשה כך שתמונות נוספות עדיין לא מוכנות וכך גם פרטיה הטכניים המוגבלים. מה שכן אפשר לומר הוא שהפנמרה הזאת, בהחלט נראית כמו משהו שהיינו רוצים בחנייה המשפחתית ולא רק בכדי להפחיד את השכנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully