וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישה אופנועים חדשים לקאוואסאקי

5.10.2009 / 21:19

קאוואסאקי חושפת את דגמיה החדשים לשנת 2010: וורסיס מעודכן, Z1000, KLX125, 1400GTR, ZX-10R ו-KLX110

החטיבה האירופית של קאוואסאקי חושפת שישה כלים חדשים עמם היא מתכננת לפרוץ בכוח לשנת 2010. חשיפת הדגמים החדשה נעשתה ברשת בלבד בוידאו ובה מספר מנהל החטיבה האירופית כי חרף המשבר הכלכלי שפקד את העולם והיכה בכוח בעולם הדו גלגלי, קאוואסאקי לא קפאה על שמריה או הקפיאה את פעילותה והמשיכה לפתח דגמים חדשים. הפעם, בנוסף לאופנועי ספורט כאלה ואחרים, קאוואסאקי מציגה גם פניה של ממש לקהל הצעיר.

KLX 110

הנציג הקטן הראשון של החברה הוא לא אחר מאשר ה-KX110 והוא משתייך לקטגוריה עליה אנו יכולים רק לחלום בישראל. זהו מיני אופנוע שטח המיועד... לילדים, כן, לילדים. אופנוע זה מצויד במיטב הטכנולוגיה: במנוע סינגל בנפח 110 סמ"ק חזק יותר מבעבר, בדור זה הוא מקבל תיבה עם ארבעה הילוכים, מתלה אחורי חדש ומתנע חשמלי כדי להקל על חוויית הרכיבה ולחסוך מאותם זאטוטים את הצורך לקפץ על ה'קיק-סטארט'.

KLX 125 ו-D טראקר 125 סופרמוטו

בפלח השוק החדש אליו פונה קאוואסאקי היא שולחת שני נציגים, שהם בעצם גם די דומים במבנם. אלה ה-KLX125 המיועד גם לרכיבת שטח ואחיו, ה-D טרקר (סופרמוטו) המיועד לכביש. שני אלה מצוידים במנוע 125 סמ"ק מקורר אוויר ומוזרק דלק והם מקוטלגים בקבוצת הרשיון הבסיסית ביותר. שני אלה מציעים גם מושב נמוך המאפשר לרוכבים הצעירים להגיע עם שתי הרגליים בבטחה ובנוחות לרצפה בזמן עצירה, שלדה קלילה וקשיחה שנבנתה מסביב למנוע ומתנע חשמלי.

וורסיס

מעט אחרי שהוורסיס חוגג יומולדת שלוש, מוצג מחליפו המעודכן והמיופייף. הוורסיס החדש שומר על הנוסחה המוצלחת של הדור הקודם וזו כוללת מנוע V טווין בנפח 650 סמ"ק שמספק גמישות טובה בסל"ד נמוך ובינוני, תנוחת רכיבה זקופה ולפי הצהרות קאוואסאקי, גם על ההנאה שברכיבה עליו. בשנת 2010 הוא מקבל עדכוני עיצוב חשובים שהופכים אותו לחד ונעים יותר למראה. בנוסף לכך, ניתן למצוא גם משקף קדמי מעוצב ומתכוונן שאמור להקנות מיגון רוח משופר ביחס לדור היוצא, מראות חדשות לשיפור שדה הראיה לאחור ותוספות אופציונאליות חדשות כולל מערכת ABS.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

Z1000

כוכב החשיפה הוא ללא ספק ה-Z1000 החדש. עם הצגתו, קאוואסאקי מתפארים בדרך הארוכה שהם הלכו עמו. בניגוד למקובל בקבוצת אופנועי ה'סטריט-פייטרים' (לוחמי רחובות), שהם למעשה גרסה נטולת חיפוי חיצוני לאחיהם הספורטיביים, ה-Z1000 תוכנן ועוצב מדף חלק לגמרי. עוד לפני כן, שתי דרישות הוצבו בפני המהנדסים והמעצבים - הראשונה, שהאופנוע יראה 'סוף הדרך', והשניה, שיסע 'סוף הדרך' ומכאן, הדרך ליצירתיות פתוחה לרווחה.

ה-Z הזה חמוש במנוע ליטר (1,043 סמ"ק לדקדקנים) חדש וזה כוייל להעניק כוח מקסימלי בסל"ד הביניים, תגובת מצערת חדה וצליל יניקת אוויר מודגש מאוד, הכל מתוך המטרה להעצים את חוויית הרכיבה. מסביב למנוע נבנתה שלדה חדשה, קלילה וקשיחה (30 אחוז יותר מבעבר) ועל אלה הולבשו רכיבים מהמדף העליון.

נינג'ה ZX-10R

גם אופנוע הסופר ספורט עטור השבחים של קאוואסאקי נכנס לרשימת המתחדשים השנה והוא מקבל מלבד ליטושי עיצוב, גם תגבור טכנולוגי שמקפיץ אותו מספר צעדים קדימה. בסעיף הקוסמטי, ניתן למצוא חזית מעודכנת שנראית כעת דומה יותר לאחיו הקטן יותר, ה-ZX-6R והדבר אומר גם מראה רזה ואתלטי יותר. ואם כבר עסקנו ברזון, הרי שכולנו יודעים ששחור מרזה ולכן קאוואסאקי בחרו לצבוע יותר חלקי מרכב בשחור, כולל את מפלט האגזוז המקוצר.

בסעיף ההתנהגות וההיגוי, הנינג'ה הזה מקבל משכך היגוי חדש מתוצרת אוהלינס, מערכת חדשה להעברת הילוכים חלקה יותר ועוד. מה שנשאר ללא שינוי זהו המנוע והוא עדיין מפיק 200 כ"ס (עם ראם אייר) ועמו גם התנהגות זריזה במסלול ובכביש, תקשורת טובה עם השלדה ויכולות בלימה שהולמות את רמת הביצועים הגבוהה.

1400GTR

הבן הגדול במשפחה הוא כמובן אופנוע התיור של קאוואסאקי. זה משלב ביצועים ספורטיביים, בטיחות, אופי תיורי ונוחות לרכיבות ארוכות לבד או בזוג תוך התאמה גם לרוכבים חדשים יחסית. דגם זה מציע את מערכת ה-K-trc - בקרת המשיכה של קאוואסאקי שמונעת את סחרור הגלגל האחורי ברכיבה על כבישים חלקים או רטובים וכן את הדור השני למערכת ה-K-act המאפשרת לרוכב לשלוט במערכת הבלימה ובעצמת הבלימה בהתאם לתנאי הרכיבה.

בהמשך לעדכוני העיצוב, גם מיגון הרוח השתפר עם התקנת משקף קדמי גבוה יותר המתכוונן כעת גם חשמלית וידיות מחוממות מגיעות כעת כסטנדרט. הפיירינג (חיפוי חיצוני) עוצב מחדש והוא אווירודינמי יותר ואמור לסלק טוב יותר את חום המנוע והמראות החדשות והמעוצבות גם כאן אמורות לשפר את הראות לאחור.

כדי לעודד רכיבה מתונה וידידותית יותר לסביבה, קאוואסאקי התקינו ב-1400GTR החדש גם מחשב נסיעה המציג את נתוני צריכת הדלק של האופנוע וכן תצוגה הממחישה לרכיבה אם אופי הרכיבה שלו יוצר צריכת דלק אופטימלית. כמו כן, לחיצה מתג חיסכון חדש בקדמת ידית האחיזה השמאלית יגרום למנוע לעבור לשיטת עבודה ענייה יותר החוסכת דלק על חשבון הביצועים וכוח המנוע.

טרם התקבלה תגובת 'מטרו' יבואנית קאוואסאקי לישראל אודות הדגמים החדשים ומועדי הגעתם לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully