וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: ב.מ.וו תפתח פסי ייצור נוספים למיני

7.10.2009 / 8:12

הבריטית תעבור לרצפת ייצור משנית בגרמניה, קרוב לבעלי הבית כדי לעמוד בביקוש. "המיני תגויס בעתיד לצרכי החברה האם"

צמיחתה של מיני הנמצא בשליטת ב.מ.וו, תביא כנראה לפתיחת קווי יצור נוספים ואולי אף בניית מפעל חדש סמוך למטה החברה שבמינכן. שלוש סיבות עיקריות לכך כשהראשונה נעוצה במגבלת הייצור של הקווים בבריטניה; התרחבות היצע הכלים בחברת מיני בשנה האחרונה; והשלישית והחשובה יותר עבור ב.מ.וו – הסתייעות בפלטפורמת המיני לדגמים עתידיים.

הזליגה החוצה של מיני ממפעלה שבאוקספורד, מלמד הרבה מאוד על תכניותיה ארוכות הטווח של ב.מ.וו. השנה עם ציון 50 שנים למיני, הוצגו גרסאות קונספט לקופה ותאומה פתוחת גג שגם תגענה לייצור, מתוכננת גרסת פנאי כפולת הנעה ונוסף על כל אלה גם מהדורות מוגבלות למיני עצמה. הגדלת המשפחה מתורגמת לגודש על מפעלי הייצור הקיימים ולפיכך הוחלט בב.מ.וו על אפשרות להוספת המפעלים החדשים בגרמניה.

על פי נשיא ב.מ.וו, רצים על רקע בסיסה של המיני פרויקטים גלובלים שאמורים לברוא לפחות שני סגמנטים חדשים בחמש השנים הקרובות – גרסאת הקרוסאובר שתכונה R60 ותיוצר באוסטריה במפעלה של מגנה (שהשתלטה על אופל) וכן מתוכננת מתחרה ישירה לאודי A1 שתושק בשנת 2010 תחת מותג ב.מ.וו ותהיה הראשונה בשורותיה לה הנעה קדמית. שתי המכוניות אינן צפויות לעלות לייצור לפני 2013.

עוד נזכיר לכם כי יצרניות רכב נוספות מעוניינות להשתמש בפלטפורמת המיני. קונצרן PSA (פיג'ו סיטרואן) הצרפתי שואף להחזיר את ההנאה מנהיגה ללקוחותיו דרך שיתוף פעולה עם ב.מ.וו, בנוסף על המנועים, שם הם כבר פועלים יחדיו. מהצד השני של העולם מגיעה טויוטה שגם שמה נקשר לאחרונה עם פלטפורמת המיני. מעל הכל, נראה כי נגד כל הסיכויים הצליחה ב.מ.וו להפיק משהו חיובי מהחיבור הכושל עם רובר.

  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully