וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה בחיפושים, אחרי שטקר

6.10.2009 / 12:38

משטרת בריטניה שוקלת להסתייע בחשמלית הקטנה של מיצובישי i-MiEV כדי ללכוד עברייני תנועה. על קורקינטים כנראה

במסגרת כנס לאומי לכוחות הבטחון הבריטיים, התמוגגו שוטרי התנועה האנגלים מדגם משטרתי המבוסס על המיצובישי i-MiEV החשמלית. את הננסית המגוייסת הם רשמו בפנקסם כמועמדת רצינית ועל פי הרושם שנוצר במקום, כעת הם שוקלים בכובד ראש אם לצרף אותה לשימוש מבצעי לרשויות האכיפה המקומיות.

חוץ מהגיחוך העוקצני שלבטח יעלה על פרצופם של מאתגרי החוק, קשה לראות שימוש אמיתי במכונית הזו לצורכי מרדפים למשל. אלא אם כן ההמלטות נעשית באופן רגלי, או על גבי כלי-דו גלגלי חסר מנוע בתחומי העיר הצפופה. המיצובישי הקטנה מסוגלת להגיע למהירות מרבית של 130 קמ"ש בלבד וטווח הנסיעה מוגבל ל-160 ק"מ בהנחה שהיא טעונה באופן מלא ולא נעשה שימוש בצ'קלקה. לידיעת העבריינים, אם תיעצר פתאום יהיה לכם עוד כמה שעות להימלט עד שהיא תטען שוב.

מי שכבר מזלזל בחוק, יזלזל בהנאה גם מגיוסה של המיצובישי לכוחות המשטרה. לברוח ממנה אפשר בכל דרך, בין אם במהירות, בהתשה וכלה בריצה קלה מסביב לעיר למשך שעה שעתיים (אם הבנדיט מסוגל לכך). מצד שני, מוטב להם לעבריינים לחשוב היטב היכן לבצע את זממם. במלים אחרות, מוטב שלא יעשו זאת במחוז יורקשייר שם כבר פועלות מכוניות מיצובישי אחרות - לנסר איבולושן 10. ממנה יהיה להם קצת יותר קשה להמלט.

מיצובישי imiev  משטרתית (בריטניה). אתר יצרן
פורע חוק נכבד. עקב סוללות ריקות נאלצנו להפסיק את המרדף וחידושו יעשה בעוד מספר שעות. תודה על הסבלנות וההבנה/אתר יצרן

.

  • עוד באותו נושא:
  • מיצובישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully