וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסוי כלים מחשמל

7.10.2009 / 13:41

חברת בטר פלייס החלה לבחון את מערכת הטעינה החכמה באמצעות כלי רכב חשמליים שונים, בניהם גם הטסלה רודסטר

באירוע מצומצם שנערך היום (רביעי), הודיעה חברת בטר פלייס על התחלת ניסוי פעיל של מערכת הטעינה למכוניות חשמליות במשרדי החברה. לצורך הניסוי, יובאו לישראל הניסאן רוג שהוצג בתערוכת טוקיו האחרונה והוסב להנעה חשמלית וכן מכונית הספורט החשמלית – טסלה רודסטר. בעתיד הלא רחוק תגיע אלינו גם הרנו פלואנס - המכונית החשמלית הראשונה שאמרה לפעול לפי עקרונות החלפת הסוללות המהירה שפיתחה החברה הישראלית.

נציגי החברה מוסרים כי חברת בטר פלייס תשאף לייבא לישראל לצורכי הניסוי את מרב כלי הרכב החשמליים הנמכרים בעולם לצורך בחינת התאמתם למערכת הטעינה שפיתחה החברה כאשר הנציגה העיקרית של כלי רכב אלו היא לא אחרת מאשר הטסלה רודסטר – מכונית ספורט המונעת אך ורק על ידי חשמל ובה מותקנת אחת ממערכות החשמל המתקדמות ביותר בעולם הרכב לרבות סוללות ליתיום-יון.

בכלי הרכב שהגיעו לישראל הוסבו והותאמו שקעי הטעינה לאלו של חברת בטר פלייס (המאפשרים חיבור אל עמדות הטעינה), שכן אלה מגיעות מיצרניהן עם שקעים המיועדים בחו"ל לטעינה עצמאית בחשמל הביתי. נציגי החברה נרתעים מאוד מהמילה מונופול בשוק טעינת הרכב ומצהירים כי הלקוחות בישראל יוכלו לבחור בשימוש במתאם מיוחד שיאפשר להם להתחבר אל עמדת הטעינה של בטר פלייס בעת הצורך וכן להתחבר לחשמל הביתי באמצעות שקע רגיל.

במהלך ניסוי זה, תבחן בטר פלייס את מערכת הטעינה החכמה, אשר יודעת לחלק את זמני הטעינה בהתאם למצב צריכת החשמל הארצית ותפוקת חברת החשמל וכמובן בהתאם לצרכי בעל הרכב. כמו כן, יבדקו בניסוי זמני הטעינה, טווחי נסיעה וכדומה.

חברת בטר פלייס כבר החלה בעבודות תכנון ופריסה של עמדות טעינה ברחבי ישראל ועל פי הצהרות שי אגסי, מייסד החברה, בשנת 2011 מצפה החברה למכור בישראל 35 אלף מכוניות חשמליות כך שבשנת 2020 כמחצית משוק הרכב בישראל יהיה חשמלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully