וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרארי "מייד פור צ'יינה"

8.10.2009 / 8:58

פרארי תציע במכירה מיוחדת מהדורה חד פעמית ל-599 פיוראנו, ארוזה במראה פורצלן סיני קלאסי. כל 11 היחידות לשוק הסיני

הנה לכם מתנה לסיום תקופת החגים שגם הצד הנשי שבכם יחבק בשמחה: פרארי 599 GTB פיוראנו שטופה באמנות פורצלן מסין. יחד עימה ובאותה אונייה, תשלח פרארי 11 מכוניות מוגבלות ייצור למכירה ססגונית שתערך ב-3 לנובמבר בעיר האולימפית לשעבר, בייג'ינג, שם תוצגנה בגאלה שכולל מייצג מארכיון הפורצלן של שושלת סונג אשר שלטה באימפריה בין השנים 960 ל-1,279.

הופעתה של ה-599 בסין, תודגש על ידי חישוקים מיוחדים וצבע אדום בוהק. אבל סביר שאת המבקרים תעניין פרארי אחת בלבד, חתומה על ידי אמן הפורצלן הסיני לו האו. זו נעטפה בעיטורים מאויירים המדמים קווי פורצלן על גבי מרכב המכונית, שהם מעין סדקים עדינים לאורך הפרופיל. פרארי מציעה גוון משלב ומעוצב כשמעל הראשים תקרה כסופה שזורה בפריטי עיצוב סיניים מיוחדים. כל אלו אמורים להקנות לפרארי נוכחות מקומית על פי המורשת הסינית העתיקה.

ה-599 תשמר את המכלולים הקיצוניים בחבילה – מנוע V12 לו 612 כ"ס ועוד אי אילו שיפורים למערכות המתלים. זה מספיק בכדי לטשטש מעיני המתבונן את כל העיטורים הללו תוך 3.7 שניות בדרך ל-100 קמ"ש ועד 320 קמ"ש מרביים.

כל המכוניות שתימכרנה, נאמדות במחיר מאוגד של כמה מיליוני אירו, כשהדגם החתום בידי האמן יניב כחצי מיליון אירו. חלק מהכנסות המכירה יוקדשו עבור סטודנטים צעירים מסין במטרה לתמרץ את לימודי הנדסת הרכב באוניברסיטאות. האם זה אומר שגם פרארי תייצר בקרוב בסין?

  • עוד באותו נושא:
  • פרארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully