וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקסוס 'על' בדרך ליצור

9.10.2009 / 16:35

לקסוס תחשוף בטוקיו את הגרסה הסדרתית למכונית ה'על' LF-A לה 500 כ"ס. הפרטים המלאים והתמונות עדיין שמורים בכספות

לא פחות משלושה קונספטים העלתה לקסוס למכונית ה'על' LF-A וגם אחרי ההודעה הרשמית מטעם אמא טויוטה שהתוצר הסדרתי יובא לתערוכת טוקיו, יש המשערים שנכונה לנו עוד כברת דרך לדבר האמיתי. את החששות המצטברים אפשר להפיג בחלקן, מאחר ונשיא טויוטה אקיידו טויודה סיים להשתעשע עם האחות התחרותית במסלול הנורבורגרינג הגרמני ושם עליה חותמת – "מוכנה לייצור". אמת בפירסום?

ככל שידוע, המודל שיגיע לטוקיו הוא הרביעי במספר בסדרה. זאת אחרי שכבר הוצגה הרודסטר, הקופה והאחות המובחרת למסלולי המירוץ. הפרטים אודות הגרסה המוגמרת עדיין לוקים בחסר וכל מה שלקסוס טוענת לו הוא מנוע V10 בנפח 5.0 ל' המפיק קרוב ל-500 כ"ס. משקל המכונית יהיה לה מעט לרועץ, עם קרוב לשני טונות ולא מן הנמנע שישפיע על התאוצה ל-100 קמ"ש. לא שארבע שניות פלוס מינוס נחשבות לאיטיות. מהירות מרבית? 320 קמ"ש.

החשיבות של ה-LF-A עבור לקסוס לא זקוקה לדגשים. בעיקר משום שזו המכונית הספורטיבית הראשונה שמבצעת קפיצת ראש בסגנון קמיקזי אל תוך הטריטוריה השרירית של מכוניות העל האיטלקיות והגרמניות. כמקובל בקבוצה הזו, גם הלקסוס העילאית תיוצר במספרים מוגבלים שינועו בין 350 ל-420 כלי-רכב ותג המחיר שיוצמד יתחום לא מעט קונים פוטנציאלים שיאלצו לשלם למעלה מ-200 אלף דולרים עבורה. נמתין להתפתחויות במהלך החודש הקרוב כדי לקבל תמונה יותר ברורה.

לקסוס LF-A רודסטר. אתר יצרן
ויש גם רודסטר/אתר יצרן

.

  • עוד באותו נושא:
  • לקסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully