וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי שמה ג'נסיס על היפניות

15.10.2009 / 19:15

שולחת את הג'נסיס הספורטיבית לתערוכת SEMA האמריקנית כדי להעביר מסר מאיים – הפעם יש לנו מכונית שאפשר לשפר כמו שצריך

חייבים להודות שלמראה הופעתה של הג'נסיס קופה, כל הגרסאות הספורטיביות הקודמות של יונדאי מחווירות ונעלמות. דורות מוקדמים אמנם חוטבו על ידי סדנת פינינפארינה, אך נאלצו להתקפל לנוכח ביצועים חלושים ורופסים. השנייה בתור קיבלה פורמה אמריקנית (במחווה איטלקית) ומנועים שתיינים, אבל סירסה את החבילה עם שלדתה הבינונית של האלנטרה. ומה השלישית?

חוץ ממעבר לתפישה אמריקנית הכוללת חילוף מסעיר להנעה אחורית, יונדאי השכילה להשתמש בלקחי העבר ולהעמיד מכונית שיכולה (אם צריך) לגרום ליפניות להזיע במזרקים. ואם מחברים אליה סדנה מטורפת, על אחת כמה וכמה שיש על מה לדבר. מי שתעשה כך לפני כולם, יוצאת מסדנת GReddy האמריקנית, שמספרת שהטופ של הטופ בארסנל טרם נחשף. על כן בתור מתאבן, הם מספקים לבאי תערוכת SEMA קדימון לרייר עליו.

מתוקף מעמדה של הג'נסיס בתערוכה שבלאס וגאס, אפקט הצביעה החיצונית הוא פריט הכרחי שאי אפשר לוותר עליו. מתחת למעטפת הכסופה יונדאי התירה לסדנה לשדרג את המרכב במכסה מנוע עוטה קרבון ותוספי כנפיים שייסיעו לה לשמור על הטוסיק קרוב לרצפה. את מרכז העניינים הפקידה גרידי בידי מערכת ההנעה המשופרת ומכאן שמדובר בעלייה דרמטית בהספק. על מנוע ה-2.0 ל' טורבו הבסיסי החילה עדכוני תוכנה מסיבים שמייצרים עבור הג'נסיס 350 כ"ס ו-44 קג"מ.

עם נתונים אלו בין גלגליה, הג'נסיס מאיצה ל-100 קמ"ש בפחות מ-6 שניות ומהירותה המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש. מי שיסיר את המגביל יגלה שהמחט לא מתקשה להגיע לאיזור ה-280 קמ"ש די בקלות. למודאגים באשר לתקשורת עם הכביש, גריידי מספקת יחד עם הג'נסיס קופה חבילת מתלים משופרת, היישר מקבוצת המירוצים. ומי שלא מספיקים לו 350 כ"ס, יש גם אופציה ל-500 בהמשך. סתם ככה, שלא נטעה שוב פעם לחשוב שהקופה הזאת יפה אבל לא אופה. אצלנו? אתם יכולים רק לחלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully