וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא מהירות לנהג עיוור

13.10.2009 / 10:31

היין ואגנר הדרום אפריקני קבע 322 קמ"ש במרצדס SL65 AMG. מדוע זה נחשב לשיא מהירות? פשוט כי הוא עיוור מלידה

322 קמ"ש על עיוור. זה נשמע כמו התאבדות מוחלטת, אבל עבור היין ואגנר זו הגשמת חלום ילדות. הנהג הדרום אפריקני הגיע בפעם השנייה בחייו למסלול נהיגה סגור כדי לנתץ שיאים, כשהפעם השיא המיועד לשבירה הוא של עצמו משנת 2005 אז קבע 269 קמ"ש ספון במושבה של מזרטי גרנד-ספורט. בסיבוב הביתי, הוא הצליח לגרד עוד 50 קמ"ש עם מכונית אחרת - מרצדס SL65 AMG 'בלאק אדישין'.

את השיא החדש רשם ואגנר במסלול סגור בתוככי שדה התעופה הבינלאומי שבעיר אפינגטון שבדרום אפריקה. רק נזכיר כי המרצדס השחורה חמושה במנוע 6.0 ל' V12 בהספק של 661 כ"ס ו-102 קג"מ. ה-SL הטיסה את ואגנר למהירות ממוצעת של 322 קמ"ש לאורך 800 מטרים, עד אשר הגיע לקו הגמר בבטחה וחצה את דגל הסיום. כדי לפקח עליו מקרוב, ישב לידו חברו הוותיק רוי ווקפילד ותיעד את הנעשה.

על השיא שהושג מספר ואגנר בגאווה כשהוא מרוצה מכך שהצליח לשפר את זמנו האישי שלהערכת נהגי מירוץ, ראוי להערצה בכל קנה מידה בין אם הנהג לוקה בראייתו ובין אם עיניו חדות כשל בז. ואגנר מעוניין ששיא המהירות ישמש דוגמה לציבור וכן לתעשיית הרכב על מנת שזו תפנים את הצורך בהקניית כלים לנהיגה מהירה, גם עבור אנשים שלא נפל בחלקם לראות אור יום מעולם. בהחלט מגיעה לו הערכה על כך.

מרצדס SL65 AMG בלק אדישן. אתר יצרן
מרצדס SL65 AMG בלק אדישן/אתר יצרן

.

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully