וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאזדה 2 מיישרת קו

11.10.2009 / 8:00

הסופר-מיני היפנית עוברת מתיחת פנים בהתאם לשאר דגמי מאזדה הנוכחיים, לרגל פתיחת מפעל חדש בתאילנד. אין שינוי מתחת לבגדים

במסגרת מאורע חגיגי לרגל פתיחת מפעל מאזדה בתאילנד משיקה היצרנית היפנית מתיחת פנים לסופר-מיני, ה-2 (דמיו ביפן). זו מקבלת עדכון ויזואלי ראשון מאז חשיפתה לפני כשלוש שנים בתערוכת ז'נבה. את הבכורה הרשמית עורכת החטיבה התאילנדית שהמפעל בחסותה יפיק כ-20 אלף יחידות בשנה.

ה-2 מתרעננת בהתאם לשורותיה של המשפחה הנוכחית. חיצונית, נראה כי הפגושים הוחלפו בסממן החדש – סמיילי בעל שבכה אופנתית, בתי תאורה גדולים יותר לפנסי הערפל וצללית עדינה ומושחרת סביב יחידות התאורה המרכזיות מאחור ומלפנים. יתכן שבמועד השקתה הרשמי במערב, מאזדה תצרף חישוקי סגסוגת שונים או צלחות (טאסות) נוספות שטרם נכללו במפרט עד כה.

טכנולוגית, לא צפויים שיפורים מהותיים תחת המעטפת. הפלטפורמה המשותפת לפורד פיאסטה תשונע על ידי מנועי ה-1.5 ל' לו 103 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם ארבעה יחסי העברה. מאזדה רמזה בעבר על כניסה של תיבות רובוטיות כפולות מצמד, אך נראה כי אלו ישרתו בתחילה את ה-3 וה-6 בשידוך למנועים האקולוגיים עליהם סיפרנו לכם לאחרונה.

מאז השקתה, מאזדה 2 קוצרת הצלחה לא מבוטלת בשווקים המערביים. בשמונת החודשים הראשונים בחייה מכרה למעלה מ-100 אלף יחידות וכיום היא מתקרבת לנקודת ה-400 אלף, לא כולל את צפון ארה"ב שתצרף אותה לחיקה בשנת 2010 במקביל לאוסטרליה.

ה-2 המחייכת שתיוצר בתאילנד בשלב הראשון, תישלח לשווקים באסיה כמו הודו, סין וכדומה. נכון לשלב זה, לא ידוע אם ומתי יגיע העיצוב המחודש גם לשווקים במערב ובכלל זה לישראל. טרם נתקבלה תגובה היבואנית לישראל 'דלק מוטורס'.

  • עוד באותו נושא:
  • מאזדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully