וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האופנוענים עולים לכנסת

11.10.2009 / 10:29

בעקבות המשך התעלמות האוצר, יעלו מחר מאות רוכבי דו-גלגלי לכנסת המתכנסת למושב החורף למסירת איגרת מחאה

מלחמת ההתשה בין משרד האוצר לבין רוכבי הדו-גלגלי נמשכת. מחר (שני) צפויים רוכבי הדו-גלגלי לעלות שוב אל הבירה, והפעם אל משכן הכנסת מתוך המטרה למסור איגרת מחאה לחברי הכנסת והשרים אשר יגיעו לפתיחת מושב החורף של הכנסת לאחר הפגרה.

"פעולותינו המנומסות והמסודרות עד כה עלו בתוהו. זכינו לאהדה רבה בציבור וכן בתקשורת, אבל פניותינו לגורמים הממונים נענו בזלזול מופגן ובהתעלמות מוחלטת. כל זאת קורה בעוד פקיד אחד ויחיד, עובד מדינה האמור לפעול למען הציבור, עושה ככל העולה על רוחו ופועל להעשרת כיסיהם התפוחים של חברות הביטוח – על חשבון ציבור הרוכבים" מציין מטה המאבק.

רוכבי האופנועים מוחים על כך ששר התחבורה מושך את ידיו מהמתרחש, ששר האוצר מתעלם מהם לחלוטין ומכך שהמפקח על הביטוח ויוזם הייקור לביטוח החובה, ידין ענתבי, יצא מהארץ וישוב רק ימים ספורים לפני הייקור בפועל, לדבריהם, כדי להתחמק מנסיונות הידברות עמם.

לאור כל זאת, קורא מטה המאבק לכל ציבור הרוכבים להגיע עצמאית אל שערי הכנסת (שיירות יחסמו על ידי המשטרה) ביום שני זאת בכל צורה אפשרית בשעה 8:30 וכן לא לנסות להתעמת עם השוטרים אשר יבצעו את מלאכתם.

ימסרו איגרת לחברי הכנסת

מטה המאבק מפרסם גם את נוסח האיגרת אותה יתבקשו רוכבי האופנועים למסור לחברי הכנסת בסמוך למשכן:

בתוקף זכותי הדמוקרטית כאזרח המדינה, אני בחרתי בך לייצג אותי בכנסת ה-18.

בתוקף זכותי היסודית כאדם לחופש התנועה, אני בחרתי בדו-גלגלי ככלי התחבורה שלי.

שר האוצר ופקידיו עושקים את ציבור רוכבי הדו-גלגלי בכך שהם פועלים כנגד חוקי הכנסת ומעלים בצורה חסרת פרופורציה את תעריפי ביטוח החובה לדו גלגלי.

שר האוצר מתעלם לחלוטין מקריאות הרוכבים ומזעקתם לביטוח חובה הוגן. שר האוצר ופקידו מגנים על האינטרסים הכלכליים של חברות הביטוח שמעוניינות להרוויח יותר ויותר משוק ביטוח החובה, ואינן מסתפקות ברווחים של מיליוני ש"ח בשנה! שר האוצר ופקידיו מגנים על האינטרסים של חברות פרטיות, במקום לדאוג לאזרחי המדינה.

אני מצפה ממך, נבחר הציבור שלי, לעמוד לצידי במאבק זה, ולעזור לי להמשיך להתנייד בצורה חופשית בכבישי הארץ, בדיוק כמו שאר אזרחי המדינה.

יותר ויותר חברי כנסת עומדים לצידנו - אני מצפה ממך, נבחר הציבור שלי, להצטרף לכל חברי הכנסת שתומכים בי, ולעמוד איתן נגד הגזילה של שר האוצר ופקידיו.

בחירתך לעזור לנו לא תעבור ללא התייחסות, ובכך תזכה לתמיכה ולאהדה של ציבור גדול המונה עשרות ומאות אלפי אנשים הרוכבים ומתפרנסים משוק כלי הרכב הדו-גלגליים בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully