וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפן: הונדה WGN חדש

14.10.2009 / 16:20

המיניוואן הרב תכליתי WGN נחשף במדינת המוצא ואינו מיועד לשווקים נוספים. אפילו בתערוכת טוקיו יורגש חסרונו

הונדה יפן החלה למכור בחודש האחרון את הדור הרביעי למיניוואן WGN סטפ-אפ, הבכיר במשפחת המיניוואנים של הונדה הכוללת את סטרים (שנמכר כאן בעבר) ואודיסיי (שנצפה בעיקר בארה"ב). למרות שצמד אחיו למחצה, הסטפ אפ ספאדה, והסטפ-אפ SN (צרכים מיוחדים) יופיעו בתערוכה היפנית שנפתחת בעוד פחות משבועיים (23 לאוקטובר), דווקא הדגם החשוב יותר מביניהם מוותר על התענוג ונשאר לצפות בתערוכת טוקיו מהבית.

ה-WGN הוא מיניוואן גדל מידות המחלק 3 שורות רחבות ושמונה מושבים. הוא ממשיך את דרכו של הסטפ-וואגון המהפכני מ-1996 ודובק באותה גישת עיצוב פרקטית הממקסמת את האפקט המרחבי. רצפת המכונית שטוחה לחלוטין ונמוכה, כדי לסייע להטענות מטלטלין וכן תורמת למרכז כובד נמוך. הוא שופע בתאי אבזור רבים, יחד עם אפשרויות שילוב גוון מכל קשת הצבעים, מערכות טכנולוגיות חדישות כדלת הזזה אלקטרונית בשלט רחוק, מצלמות ניטור, תאורה אקטיבית (ASF), גג פנורמי באורך 1.4 מ' ורוחב של 85 ס"מ ועוד המון פריטים מפנקים.

לצד אלו, ממדיו העצומים מקבלים השנה תוספת ניכרת בכל סעיף, כולל תחושת החלל האדירה בקרון. אורכו מותח עוד 5 ס"מ (4.64 מ') הרוחב עוד 4.5 ס"מ (1.65 מ') וגובה התקרה מרצפת ההטענה לגג ניצבת על כ-1.4 מ'. הונדה מספרת כי ה-WGN הוא הגדול והמרווח ביותר בהיצע המיניוואנים העולמי וכי נושא הנוחות קיבל חיזוקים במקומות החשובים, בפרט בחלק האחורי בזמן עומסי יתר על הצירים.

המנוע המשרת את ה-WGN נשלף מסדרות 4 הצילינדר העממיות של הונדה. ללא ה-2.4 ל' שנכח בדגם הקודם, המפרט היחידי מונע על ידי 2.0 ל' 160 כ"ס בשידוך לתיבת הילוכים רציפה (CVT) עם שישה הילוכים קבועים מראש המנצחת על הנעה כפולה. תחתיו קיימת גרסה פשוטה הנעזרת בהנעה קדמית ותיבה אוטומטית עם חמישה הילוכים. כמו קודמיו, ה-WGN ימשיך להתפתח ביפן ולא נראה כי בעתיד הרחוק צפויה לו בכורה בינלאומית. בטח לא בישראל.

הונדה WGN. אתר יצרן
הונדה WGN/אתר יצרן

.

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully