וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3.8 שניות ל-100 קמ"ש, ב-TT

22.10.2009 / 9:06

סדנת' Avus' השתילה באודי TT RS חבילת שיפורים לוהטת שמעלה את הספקה ל-460 כ"ס. מי בכלל צריך R8

TT RS היא מכונית מוכשרת ומאיימת, אולי המורגשת בקבוצת הקופה האמצעית: ל-100 קמ"ש ב-4.6 שניות, 340 כ"ס, הגבלה אלקטרונית ל-250 קמ"ש ולכל זה משודכת הנעה כפולה (קאווטרו) מסורתית. אבל מה שסדנת 'אווס' (AVUS) הגרמנית מחפשת אינו חבוי במישור הנורמלי או נוכח אצל הטיונרים שבולסים מצתים לארוחת צהריים. באווס שואפים להחזיר עטרה ליושנה. האבחנה היא לצעוד 20 שנה אחורנית ולבדוק מה היה פעם, ואיך לתרגם את העבר להווה.

התוצאה היא ה-TT RS המשופרת שלפניכם. טבולה בשחור פחמן, משודרגת בכבדות ופונה לקהל תובעני שמבלה את סופי השבוע בימי מסלול (Track Days). חיצונית, אפשר להתרשם לבד ולהבין שאין כאן התעסקות לוואי בקישוטים או כנפיים שאינן לצורכי אחיזה/הנאה וכיוצא בזה. הקיט נתפר עליה כך שהיא תמקסם את כוחה בצורה דיסקרטית – עד כמה שאפשר להמלט מהשחור " דארת' ויידר" שמוקרן מגופה.

כפי שציינו עוד קודם בגרסה היחסית שפויה לציבור, ה-TT RS מפיקה כ-340 כ"ס ממנוע מחומש צילינדרים. אלא שאחרי שבאווס פרקו עול ומתח על מערכות ניהול המנוע, הפליטה והיניקה ושאר ירקות, ההספק צומח ל-460 כ"ס ו-64 קג"מ. לחיצה על המצערת המחוזקת וה-TT RS משוגרת ל-100 קמ"ש ב-3.8 שניות ב-ל-ב-ד וסוגרת את החגיגות ב-320 קמ"ש מקסימליים. אם עורכים תחרות קטנה בתוך המשפחה, אפשר להשוותה ל-R8 V10 לה נתונים דומים, להבדיל כמה עניינים פעוטים כמו המחיר.

קצת לפני שהרוכשים עולים איתה על המסלול, הסדנה הגרמנית תתאים ל-TT מערכת מתלים משופרת על פי צרכים, אולם הצבע זהה בכל הדגמים. המחיר לאטרף הוא 9,700 יורו לפני מסים, כ-54 אלף שקלים, לא כולל המכונית כמובן.

אודי TT מסדנת AVUS. אתר יצרן
אודי TT מסדנת AVUS/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully