וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה פורטה בדרך אלינו

12.10.2009 / 12:36

שיווק המשפחתית החדשה של קיה בישראל יחל בסוף החודש היישר לקבוצה 2. כמו הסיד, גם היא תזכה לשבע שנות אחריות

בימים אלו סוללת את דרכה אלינו הקיה פורטה, כך מפי היבואנית המקומית 'טלקאר'. המשפחתית הקוריאנית דוחקת את הסראטו הוותיקה לאחר שזו נכחה בתפקיד קרוב ל-10 שנים (2000-2009) ולא נחלה הצלחה יוצאת דופן. רק נזכיר כי הסראטו (ספקטרה במזרח הרחוק) החליפה את הקיה הראשונה שנחתה בישראל באמצע שנות ה-90, הספיה. עם הגעתה של הסיד לפני כשנה והתרחבות השורות עם הפורטה, נראה שהיצרן הקוריאני ממשיך לטפס אל מעמד מוצק בקרב היצרניות העולמיות בחסותה של אמא יונדאי.

הפורטה נחשפה השנה בתערוכת שיקגו, תוך מחשבה גלובלית על מיצובה מול מכוניות כגון הפורד פוקוס, טויוטה קורולה ודומותיה. היא עוצבה על ידי ראש מחלקת הסגנון של אודי לשעבר פיטר שרייר, שבהמשך הוליד עבורה גם גרסת קופה אופנתית – KOUP. הסדאן שמגיעה לישראל מיועדת בעיקר למשפחות ולציי רכב ותוצע בשתי רמות מפרט – LX ו-EX הכוללות שש כריות אוויר ובקרת יציבות כסטנדרט. בחזיתה אוכלס מנוע עממי בנפח 1.6 ל' בהספק של 125 כ"ס, בשידוך לתיבה אוטומטית עם ארבעה יחסי העברה. גרסאות ה-2.0 וה-2.4 ל' כמו גם האחות ההיברידית LPI, לא תגענה לישראל נכון לרגע זה.

מחירה הרשמי של הפורטה אצלנו טרם פורסם, אך נציין כי היא מיועדת לאכלס את קבוצת 2 לצרכי שווי שימוש. כמו כן, תעניק 'טלקאר' שבע שנות אחריות כפי שנעשה עם הסיד. השקה ישראלית לפורטה תיערך בסוף החודש וממנה נביא לכם רשמים ראשונים.

  • עוד באותו נושא:
  • קיה
  • טלקאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully