וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למי שרוצה מלמבורגיני יותר

18.10.2009 / 8:30

המורצ'ילאגו LP640 המשופרת של סדנת JB-R חמושה ב-12 צילינדרים משודרגים ובחזות מושחזת. עד קצה העולם ב-370 קמ"ש

אם סדנת JB-R נודדת בחיפושיה אחר קליינטורה נוספת על זו הקיימת, נראה שעם הגברת האיטלקיה – הלמבורגיני מורצ'ילאגו LP-640, בהחלט יש לה סיבה לחגיגות עד שלא תוותר טיפת בנזין במכל הדלק. הטיונרים העשירים מגרמניה עטו על המורצ'ילאגו וציידו אותה בהופעה מיוחדת שמוכיחה כי כל דבר נתן לזרוק ולהחליף, כולל דלתות המספריים המסורתיות, ובתנאי שפנקס ההמחאות פתוח.

רשימת השינויים מתחילה כהרגלה מבחוץ ועוברת פנימה. הצבע המקורי טבול גוון בורדו אדמדמם, מה שמתואר על ידם "בולט, אבל דיסקרטי". החישוקים הוחלפו ל-20 אינטש בעיצוב בית האמנים שלSchmidt Revolution , הפאנלים על תקרת המכונית שונו בצורתם ומערכת המפלט מעוטרת טיטניום בוהק. אל תא הנוסעים ניגשת JB-R רק על פי בקשת הלקוח, אולם דורשת מידה סבירה של סגנון. "האדום הזה טוב מבחוץ, אז שיהיה גם מבפנים", כך לטעמם. בתחומי היושבים נעטפים הנהג והנוסע בחיפוי זהה בצבעו להתחוללות החיצונית. כך בין היתר חורצו הדוושות והולבשו גוון כסוף ודונמים של עור אדום מולבשים על הכסאות החובקים.

מנוע ה-12 צילינדרים בנפח 6.5 ל' זוכה אצל JB-R למכלול עדכונים דמיוניים כשהצמיחה ל-750 כ"ס רומזת בקטנה על היכולת האמתית של המכונית הזו. פרט לצמיגים דביקים בקוטר 265 מלפנים ו-335 מאחור בשידוך סט מתלים משופר ומוקשח, השתילו בה עודף חומרים קלי משקל שיעזרו לה לתפוס את עדר הסוסים בפיתולים ובישורות. כדי לאלפה לידי הנהגים, הותקנו מנופי העברת הילוכים סטייל פורמולה 1 על גלגל ההגה עם 7 יחסי העברה. בסיועה המיאוץ הקלאסי ל-100 קמ"ש אורך פחות מ-4 שניות כשהיא נעצרת רק ב-370 קמ"ש. צריכת דלק? ליטר לכל 3.8 ק"מ, אבל מי סופר.

תג המחיר עבור השדרוג של JB-R אכן ממחיש עד כמה היא תפורה באופן פרטי. חבילת ההרחבה למנוע עולה לבדה כ-30 אלף יורו, שהם כ-170 אלף שקלים. יחד עם כל הטאררם שמסביב, המחיר עשוי להאמיר לכיוון ה-100 אלף יורו. במידה וחשקה נפשכם באחת תוכלו להסתפק באקזמפלר משומש השוכן במחסן הסדנה, במחיר של 355 אלף יורו עם כמה עשרות אלפי ק"מ על השעון. למבו חדשה מהקופסה, תאלץ אתכם להוציא מכסכם כ-550 אלף יורו שהם כ-3 מיליון שקלים לערך, לפני מסים מקומיים כמובן.

למבורגיני LP640 מסדנת JB. אתר יצרן
חצי מיליון אירו והיא שלכם/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully