וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריגל סדאן חוזרת

15.10.2009 / 9:47

ג'נרל מוטורס תביא את אופל אינסינייה לארה"ב תחת השם הנוסטלגי למותג ביואיק. תמוצב תחת הלה-קרוס

המשבר הכלכלי לא האיר פניו לג'נרל מוטורס, שעמדה בפני מספר החלטות קשות. מותגים נמכרו, אחרים נסגרו ועל אלה שנשארו הוטלה מעמסה כבדה מאוד – להחזיר את החיוך לבעלי המניות. מבין המותגים שנותרו בידי הקונצרן האמריקני, ביואיק הוא כנראה זה שמעמדו הבעייתי ביותר. שברולט פונה לעם, קדילאק פונה לבעלי האמצעים וביואיק נמצאת לא כאן ולא כאן. גם ניסיון לצרף למשפחה קרוסאובר חדש לא עבר את דעת הקהל, פשוט בגלל שהיה זה דגם עממי קיים. נראה איך יקבלו את הריגל, בעיקר בשל העובדה כי זו אופל אינסינייה מתחת.

האסטרגיה הכלכלית של GM תחתור (בין השאר) אל מיתוגה מחדש של הביואיק ריגל, שייצורה בצפון אמריקה פסק ב-2004. רק נדגיש כי בשלוחה הסינית הריגל עדיין מיוצרת, ושם היא בכלל ירשה את הסנצ'יורי הוותיקה שחלקנו עוד זוכרים אותה כאן בישראל. על כן, כשם שהריגל שמיוצרת בסין הונחה על פלטפורמת האופל אינסינייה, כך מאילוצים מובנים תהיה גם התאומה האמריקנית. פלטפורמה זו משמשת בין היתר גם את דגמי סאאב, שברולט ואחרים.

ספק אם מדובר בתפנית הרת-גורל, אבל בהחלטה זו מחזירה למעשה ביואיק את הריגל לשורותיה ולא על חשבונה של הלה-קרוס (המכונית שהחליפה אותה בארה"ב). הסדאן המעודכנת תשובץ מפלס אחד תחתיה ותמוקד עבור אוכלוסיה עממית השוקלת לרכוש את דגמי המותג, אך נרתעת מעלויות אחזקה של מכונית פרימיום. בהיבט הוויזואלי, תכוון הריגל להדמות לדגם המיתולוגי שהוצג לפני קרוב ל-40 שנה ובתנאי שאגף העיצוב יצליח להקריץ מהדמיון העשיר מודל רענן ואופנתי. כל שידוע כרגע על מכלליה הוא שבחזיתה ישכון מנוע 2.4 ל' V6 עם 180 כ"ס בקירוב ותיבה אוטומטית טיפוסית. פאר יהיה גם יהיה, אם כי במינון מוגבל. עלייה לישראל? לא היינו שוללים את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully