וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלק, במקום מחזיק כוסות

20.10.2009 / 12:23

סקר: אמריקנים כבר לא מעדיפים אבזור מפנק במכונית החדשה שלהם. חסכון בדלק ואקולוגיה הרבה יותר חשובים

כולם כבר הבינו, לתרבות האמריקנית חוקים משלה. הכול יותר גדול, הכול פה מהכול, לאכול ולזלול ולכל הרוחות עם המחר. בשנים האחרונות עם עליית מחירי הנפט בעולם, קריסות התאגידים וצמצום החטיבות, ארה"ב מתפכחת בצעדי תינוק מעידן הגזלנות התהומית ונכנסת לעידן החסכון: חשמלי, היברידי, מה שלא יהיה העיקר שהנזק הכספי ימוזער ומהר.

את השלכותיו החברתיות של המשבר חשנו לאחרונה גם אצל הצעירים בסקר גולשים שערך JD פאוור, אבל עתה אנו מתחילים לגלות שיש לכך עוד היבטים, כפי שמציג סקר אקטואלי שבוחן מה מעדיפים הנהגים האמריקנים ברכב שלהם בשנת 2010. הסקר שנערך בארה"ב על ידי 'Price Waterhouse Coopers' בדק זו הפעם השנייה בשנתיים את היקף התופעה. במסגרת הסקר הראשון שנערך בשנת 2007, בחרו הנסקרים במחזיקי כוסות כאייטם מועדף על פני כל דבר אחר, כולל כאמור צריכת דלק.

הגוף הסוקר פרסם לאחרונה תוצאות משאל דומה והפעם עולה שאמריקה מיישרת קו עם העולם, בפרט אירופה, ובוחרת לצמצם אנרגיה במקום לרכוש מתקן לאפסן בו פחיות ומשקאות. אשרי המאמין. עוד מתברר שמרבית האמריקנים שוקלים אם מוטב להם (עדיין) להוסיף כסף על תוספות אבזור כמו גג-שמש, מושבים מרופדי עור, מערכות שמע מתוחכמות וכדומה, במקום לנתב את הממון לצרכים אקולוגיים וחסכניים.

אחרי כאוס מופרע בחלק האמריקני של הכדור, אכן הגיע הזמן שארה"ב תתחיל לייחס חשיבות לרכיבים שיש בהם שימוש לטובת הכלל ולא רק לצרכנות האישית. אחרי הכל, כספי המסים שלהם משלמים עבור הטעויות שלהם ושל היצרניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully