וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוסיה מחרחרת מלחמות

19.10.2009 / 11:15

סדנת הרכב 'מרוסיה' משחררת עוד קצת רשמים אודות ה-B2 - מכונית העל ממוסקבה שעלולה לרסק את הדטאנט כליל

הביזנס הלוהט ביותר במזרח הגלובוס אינו טיל ארוך טווח בעל ראש נפץ גרעיני. במקום בליסטיקה שמרחפת באוויר, כיום עוסקים בטילים על ארבעה גלגלים, כפי שעושה בחודשים האחרונים חברת 'מרוסיה' (marussia) שנבראה במוסקבה. אחרי שהפיקה את ה-B1, מכונית על חמקנית שעוצבה יד ביד עם אמנים מאיטליה וסטודנטים מרוסיה, השיקה בתערוכת פרנקפורט את ה-B2 שהוא דור ההמשך, וכעת היא מגלה לנו עוד כמה סודות בדרך לבכורה הרשמית.

למרבה הצער, הפרטים הטכנולוגיים בנוגע ל-B2 עדיין מוצנעים תחת המעטפת. מה שבכל זאת נחשף בשלב זה הוא שהמנוע המרכזי, התמסורת ומרבית רכיבי המתלים, פותחו במשותף עם סדנת 'קוסוורת', שנודעת (בין היתר) כסייענית בינלאומית לחברות מירוצים המפתחות מנועים תחרותיים רבי עוצמה. בהנחה שמדובר בעליית מדרגה לעומת ה-B1 בה שכנו בסך הכול 245 כ"ס (על 1,000 ק"ג), טעות תהיה לשלול את האפשרות, שב-B2 העוצמה והמומנט יכפילו את עצמם ואולי אף יותר בתוספת משקל מאוזנת ביחס להספק.

מרוסיה שואפת להתחיל למכור את ה-B2 כבר במהלך 2010. כמיטב המסורת תשלוף את הלקוחות מתוך רשימת ממתינים ארוכה, ורצוי שבחניית ביתם כבר מאופסנת ה-B1. רצפת היצור תגביל את היחידות ל-150 בשנה ולכל דגם ניתן יהיה לתפור מפרטים אינדבדואלים בתוספת אלפי רובלים. במסגרת האפשרויות, מספר דגמים עירומים יישלחו לארה"ב ואירופה לצורכי בחינה עבור סדרות ה-GT המקומיות. אם ההיסטוריה למדה אותנו משהו, הרי שהיכן שארה"ב ורוסיה נפגשות אחת מול השנייה, המצב הופך בחלוף שנייה לסטטוס נפיץ שיכול להתלקח על פליטת פה מבזה. במסלול אמריקני, בהחלט יש סיכוי שזה יקרה.

מרוסיה B2 קונספט. אתר יצרן
מרוסיה B2 קונספט/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully