וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2010: פביה VRS עם 180 כ"ס

19.10.2009 / 9:58

הסופר מיני הצ'כית תשדרג את עצמה בסיועו של מנוע הטורבו המשרת את האיביזה קופרה החדשה. אצלנו? כנראה שלא

בשנה הבאה הפביה VRS נוטשת את הסולר לטובת בנזין ושואלת את יחידת ההנעה של האיביזה קופרה. הצ'כית החמה תאכלס מלפנים מנוע בנפח 1.4 ל' טורבו בעל הספק של 180 כ"ס. תיבות ההילוכים תהיינה ידניות בנות שישה הילוכים, או רובוטיות כפולות מצמד להן 7 יחסי העברה. חיצונית צפויה הפביה לנפח חזות במקומות הנחוצים כדי לבדלה מן העדר המשפחתי. באגף הביצועים תקצץ הפביה שניה וקצת בזמן המיאוץ ל-100 קמ"ש ותשוגר אל היעד ב-7 שניות. מהירותה המרבית תעמוד על 225 קמ"ש.

חשוב להבהיר כי להבדיל מ- GTI בפולקסווגן, בסקודה שוכנות ה- VRS. מי שנפל בחלקו לחוות את התג הספורטיבי של החברה מצ'כיה יודע שאסור לזלזל בכלי-הרכב הנושאים על המרכב את השילוש הסקודאי. כך הצליח למעשה העולם להתרשם מיכולותיה המגוונות של האוקטביה VRS הבכירה, שנחלה הצלחה לא מבוטלת בקרבן של משפחתיות להוטות וביקרה בישראל בדור הראשון.

הפביה VRS טרם נראתה בארצנו מסיבות תמחור והיצע. היבואן דבק באיביזה הספורטיבית והעדיף שדגמי ה-16 שסתומים של פביה ימלאו את החלל שנותר בפינה. הדגם הנוכחי של ה-VRS מבוסס על מנוע טורבו דיזל בנפח 1.9 ל', המנפק כ-130 כ"ס בשידוך לתיבה ידנית. כאשר הושק הדור החדש לפאביה ב-2007, שיערו שסקודה תמשיך לצייד אותה במנוע TDi שמקורו מהגולף ולזה נפח של 2.0 ל' ו-140 כ"ס.

אך בשנה הבאה כאמור, תהיה הפביה VRS שונה בתכונותיה מכפי שהתרגלו לקבל ממנה עד כה באירופה. מחירה בבריטניה צפוי לעמוד על פחות מ-16,000 פאונד, שהם כ-97 אלף שקלים לפני מיסים מקומיים. אנחנו (כנראה) נסתפק בדגמי האביזיה החמים שיגיעו אלינו בקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • סקודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully