וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולדאי: "אנו מוכנים לקחת על עצמנו את פרויקט הרכבת הקלה"

אבי בר-אלי

19.10.2009 / 11:54

ראשי עיריות מגוש דן ערכו מסע אוטובוס להצלת הפרויקט. רון חולדאי לראש הממשלה: "הגיע הזמן לקבל החלטה"

"אנו נמצאים כאן כי מדינת ישראל מראה אוזלת יד בקידום ביצוע פרויקט מערכת הסעת המונים במטרופולין תל אביב. באנו לפה להגיד לממשלה ולעומד בראשה, בנימין נתניהו, שהגיע הזמן לקחת החלטה ולבצע את הקו האדום באופן מיידי. הנזק הסביבתי, החברתי והכלכלי הנגרם מהעיכוב בהפעלת הקו הוא עצום, ואנו מוכנים לקחת את הביצוע על עצמנו אם הממשלה תעביר לנו את הסמכות לכך", כך אמר אתמול ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי. חולדאי דיבר במסגרת מסע האוטובוס שקיים עם ראש עיריית פתח תקווה, יצחק אוחיון, וראש עיריית בני ברק, הרב יעקב אשר, לאורך תוואי הקו האדום של הרכבת הקלה.

באירוע, שאותו יזמה החברה להגנת הטבע באזור תל אביב תחת הסיסמה "תנו אור ירוק לקו האדום", הדגישו ראשי הערים את הנזק הרב שגורם העיכוב בהקמת הקו. הם קראו לממשלת ישראל לפתור את המחלוקות המעכבות את הפרויקט ולהתחיל בביצועו באופן מיידי.

"הרכבת הקלה היא דם חזק לאוכלוסייה החלשה בגוש דן שאין לה יכולת להתנייד בעצמה וזקוקה לתחבורה הזו. כמה שנים אנו אמורים עוד לחכות? אני קורא לממשלה להזיז את הפרויקט", אמר אוחיון. הרב אשר הוסיף: "אנו מצרים על כך שלוקח כל כך הרבה זמן לבצע ולהפעיל את פרויקט הרכבת הקלה. חשוב ליצור בנושא זה שיתוף פעולה של ראשי הערים עם הממשלה, עם רוח גבית של הארגונים הירוקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully