וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילוך חמישי יורדת מהמרקע

21.10.2009 / 14:20

תכנית הרכב הבריטית בוטלה לאחר שבע שנים במהלכן רתקה חובבי רכב לצג הטלוויזיה. הסיבה? צניחה בנתוני הצפייה

תכנית הרכב 'הילוך חמישי' (Fifth Gear) לא תשוב בשנה הבאה, כך מסתמן לאחר שגורמים בערוץ 'FIVE' הודיעו על הורדתה מלוח המשדרים. משתתפי התכנית טרם אישרו אם הידיעה בעלת תוקף, אולם כלי התקשורת בבריטניה החלו להזרים פרסומים המאשררים את מקור הדברים.

הסיבה להורדת התוכנית נובעת מנתוני מדרוג נמוכים אשר אינם עומדים ביחס לרף הצפייה שנקבע לה. בשנה שחלפה צפו בה בממוצע רק מיליון איש והיא כשלה להשתלב בחמישיה המובילה של פסגת המשדרים הטלווזיונים של הערוץ החמישי. בעקבות כך, נוצר חשש בערוץ שהצניחה תבריח מפרסמים. אולם מפיקיה שוללים ספקולציות כי הורדתה קשורה לחובות כלכליים שנערמו על הערוצים השונים בבריטניה בתקופת המשבר, לרבות הממלכתיים שבהם כמו ה-BBC.

הילוך חמישי עוזבת את המרקע לאחר שבע שנות פעילות (2002-2009) ובתום 155 פרקים כשהעונה האחרונה כללה שמונה פרקים בלבד. התוכנית נולדה כמעין 'ספין-אוף' לתכנית הרכב המיתולוגית של ה-BBC 'טופ-גיר', אלא שפורמט ההגשה היה שונה עד לתחילת 2008 אז אומצה הנחייה בידורית יותר כדי לענות על הסטנדרט שקבעה החלוצה. במהלך שנותיה הסתייעה בשישה מנחים שונים, כשהוותיקים הם טיף נידל (58), וויקי באטלר-הנדרסון (37) וג'ייסון פלאטו (42).

  • עוד באותו נושא:
  • טלוויזיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully