וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוכבים מזכירים: מאבקנו לא תם

25.10.2009 / 11:50

ימים אחדים לפני כינוס ועדות בנושא, מטה המאבק בהעלאת תעריפי הביטוח קורא שוב לרוכבים לצאת לכביש ביום שלישי

בהמשך לתפנית החיובית במאבקם של רוכבי הדו-גלגלי בכוונה להעלות את תעריפי ביטוח החובה, הכוללת גיוס תמיכת חברי כנסת רבים במאבקם והצלחה בדחיית הייקור בשבועיים, קורא מטה המאבק לרוכבים לצאת שוב לכבישים ביום שלישי הקרוב, ה-27 באוקטובר. מטרת הרכיבה המשותפת, להזכיר לכל הנוגעים בדבר, כי מאבקם של הרוכבים אינו הסתיים ולא יסתיים עד לביטול הייקור הצפוי ואף הורדת תעריף ביטוח החובה לסכום הגיוני יותר.

בשבוע הקרוב, חברי הכנסת יגישו הצעות חוק וראשי ועדות הכספים והכלכלה יציעו הקמת ועדה משותפת שתדון במתווה הוגן לביטוח חובה דו גלגלי. ביום רביעי יוזמן המפקח על הביטוח ידין ענתבי, לדיון בועדת הכלכלה, על פי זימונו של ראש הועדה, חבר הכנסת אופיר אקוניס.

ממטה המאבק נמסר "אנו רואים בישיבה זו של ועדת הכלכלה החזקה והמשפיעה הזדמנות לנקודת מפנה מהותית, ותולים תקוות כי לאחריה לא יהיה עוד משרד המפקח על הביטוח כה יהיר, נחוש ובעל אמצעים בלתי מוגבלים לביצוע מהלכים חד צדדיים. בל נשכח - משרד האוצר דחה את יישום הגזרות בשבועיים בגלל כוחנו, הודות להתלכדות של אלפי רוכבים בו זמנית בשורה ארוכה של פעילויות מחאה".

וכאמור, ביום שלישי הקרוב, יפגשו הרוכבים בשעה 7:00 בבוקר בתחנת הדלק "פז" הנמצאת דרומית למחלף הסירה ומשם בשעה 7:30 יצאו ברכיבה משותפת אל דרך איילון דרום עד למחלף השלום. יש לצפות לעומסי תנועה כבדים בכל הצירים המובילים לגוש דן בשעות הבוקר.

למחרת, ביום רביעי בבוקר, תצא קבוצה של 120 רוכבים - כמספרם של חברי הכנסת. שיירת הרוכבים תעלה אל הכנסת שבירושלים ותישא על גבי מושבי המורכב את חברי הכנסת התומכים במאבק הרוכבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully