וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה: טויוטה חיה באתמול

26.10.2009 / 12:26

נשיא הונדה העולמית טוען שהלקסוס LFA היא יצירה פראית ומוגזמת שאינה תואמת את ערכי התעשייה. הפתרון שלו? ספורט כלאיים

"הלקסוס LFA היא חתיכת מפלצת". כך אמר נשיא הונדה טאקנובו איטו במסיבת העתונאים שנערכה שלשום בתערוכת טוקיו, שעות בודדות לאחר שחטיבת הפרמיום של טויוטה חשפה את מכונית ה'על' שלה. את דבריו אפשר ככל הנראה לייחס למשברים הכלכלים שעוברים על הונדה בשנה האחרונה, לרבות הכחדתם של מותגים ספורטיבים כמו ההונדה S2000 וה-NSX האגדתית שמחליפה לה לא נראית באופק.

השערה גוברת בקרב התעשייה היא שכמו סובארו, גם הונדה תפעל לאלתר משהו באמצע לחמש השנים הבאות. ה-CR-Z הייתה רמז לכך, אך רבים מייחסים לה ערך של קדימון למכונית ספורט שתחלוק בעיקר את עיצובה עם דגמיה החדשים של הונדה ולאו דווקא כלי-רכב רב-חשיבות בפני עצמו. אז מה בכל זאת?

על NSX מודרנית אף אחד לא מעז לדבר בהונדה, אך במידה וכן, היא תהיה שונה מאוד מה-LFA. "אם וכאשר זה יעלה על הפרק היא לא תהיה דומה למפלצת של לקסוס. זה לא נמצא אצלנו על סדר היום", כך איטו לכלי התקשורת ביפן שמוסיף כי בהונדה עדיין רואים בשינוע המימני את הדרך היעילה ביותר לתחום האקולוגי. "מכונית 'על' מימנית זה בהחלט משהו בעל משמעות. היא תהיה קלה מאוד וגם מהנה לנהיגה", כך הוסיף.

עוד בדבריו עולה כי נשקלת האפשרות להקים שלוחה של מותג 'אקיורה' באירופה לאחר שבארה"ב חלה צניחה במסירת כלי-רכב בסגמנט הפרמיום. נוסף על אלו מספר על בריאת שני דגמים היברידים חדשים לקבוצה העממית, שישדרגו את מעמדה של האינסייט הבינונית שלא זוכה להצלחה גדולה ברחבי העולם, חוץ מיפן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully