וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'מפיון מתכוננת ל-2010

26.10.2009 / 9:11

אחרי חשיפת הדגמים הספורטיביים בסוף השבוע האחרון, מתפנה צ'מפיון מוטורס לחשוף את תוכניותיה ל-2010

שנת 2009 תנעל ברגשות מעורבים בקרב היצרניות. אך ככל שהמצב רע ומר, נראה שבפולקסווגן תזכר 2009 דווקא לטובה. במהלך החודשים האחרונים הספיקה החברה הגרמנית להשתלט על יצרנית הספורט פורשה, לגבש דגמים מודרניים ומיוחדים וגם לאותת שאין בכוונתה להסס בדרך למקום ה-1 בפסגת היצרניות העולמיות. זאת כאמור על חשבונן של טויוטה ו-GM שיצאה מהמשחק עוד במחצית הראשונה של השנה בעקבות פשיטת הרגל.

תוכניותיה של פולקסווגן לשנה הבאה גדולות וכך גם של היבואנית לישראל צ'מפיון מוטורס, השואפת להרחיב את היצע דגמיה בארץ לארבעת המותגים של הקונצרן – אודי, סיאט, סקודה וכמובן פולקסווגן. חלק מהדגמים יגיעו כבר בחודש הבא וחלק רק בעוד שנה. יש למה לצפות.

אודי

בשנה הבאה נזכה לראות בישראל שישה דגמים חדשים מבית חטיבת היוקרה אודי, כשמרביתם משלימים פערים כנגד מתחרים והיתר מחדשים את ההיצע וחודרים לסגמנט מתהווה.

בנובמבר הקרוב תנחת בישראל ה-A5 ספורטבק. לזו מנוע 3.2 ל' המפיק 265 כ"ס ובשידוך לתיבה רובטית כפולת מצמדים לה שישה הילוכים (S טרוניק). בשנה הבאה יצטרף להיצע מנוע 2.0 ל' 211 כ"ס ובשידוך לתיבת השבעה הילוכים של ה-S טרוניק. גרסת הקבריולה תגיע ממש מעט אחריה עם נתונים זהים ועימה גם ה-S5 שתעשה שימוש במנוע ה-V6 לו 333 כ"ס. ה-RS5 תגיע באפריל ובחזיתה מנוע V8 כפול מגדשי טורבו המפיק 450 כ"ס ו-67 קג"מ.

שלוש מכוניות שטרם הושקו באופן רשמי הן ה-A1, A7 ו-A8. אלו תגענה לישראל ברבעון השני של 2010, כל אחת מסופחת כאמור לפלח משלה. ה-A1 תנסה להאבק מול המיני קופר וסדרה 1 של ב.מ.וו, ה-A8 מול סדרה 7 ו-S קלאס וה-A7 ספורטבק, מכונית פרמיום במרכב דמוי קופה (4 דלתות) תירה לכוון הפרמיום הספורטיבי.

סיאט

המותג הספרדי כמנהגו נוהג וימשיך לחדש ב-2010 עם כל משפחת הספורט החדשה. האיביזות החמות הושקו לפני מספר ימים בישראל (קישור מבחן מצורף), כשרק נותר להמתין לביאתן של הלאון 211 כ"ס, כ-FR, והקופרה (240 כ"ס) בפברואר 2010.

בתחום המשפחתי, האיביזה סטיישן תגיע אף היא אך זה יקרה רק בעוד כשנה מהיום. ומי לא תגיע בסוף? אקסאו, המשפחתית הגדולה של סיאט המבוססת על האודי A4 הקודמת שלא תשווק כאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

סקודה

הבשורה הגדולה של סקודה עבורנו ל-2010 תהיה עלייתה של היטי, מכונית פנאי-שבילים כובשת וחביבה שתושק בישראל באמצע השנה. זו חמושה בשני מנועים: 1.2 ל' TSi המפיק 105 כ"ס (הנעה קדמית) ומנוע טורבו דיזל עם 140 כ"ס והנעה כפולה. לשתי המכוניות תשודך תיבת ה-DSG הרובוטית כפולת המצמדים עם שבעה הילוכים.

במחצית השנייה של 2010, תעדכן צ'מפיון את משפחות הפאביה והרומסטר בסיוען של גרסאות ה-1.2 ל' TSI בהספק של 105 כ"ס ותיבות DSG רובוטיות שבעה הילוכים.

פולקסווגן

פרט לשירוקו שכבר נמצאת אצלנו מזה תקופה, פולקסווגן תעשה השנה מאמץ להחזיר עוד משהו מהעבר המפואר שלה בקבוצה הקומפקטית החמה. את ה-GTI החדשה הכרתם ממש עכשיו וזו תשווק בישראל בחודשיים הקרובים בכל גרסאותיה הקיימות (זולת R הדורשת הזמנה מיוחדת).

ומה עם הפולו? מועד עלייתה של הסופר-מיני של פולקסווגן נקבע לפברואר 2010. בשלב ההתחלתי תשווק עם מנוע 1.2 ל' TSI לו 105 כ"ס ומנוע 1.4 ל' 85 כ"ס כמו בדגם הקיים, לצד תוספת תיבות DSG שבעה הילוכים. פולקסווגן טוראן וטוארג חדשים ינחתו בישראל במחצית השנייה של 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully